۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۳۵
کد خبر: 83376593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هرسین ۲۰ تیر میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود

کرمانشاه- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت: شهرستان هرسین بیستم تیر ماه میزبان پرچم متبرک حرم امام رضا ( ع) با عبور کاروان زیر سایه خورشید می شود.

به گزارش ایرنا، جعفر امامیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کاروان چندین سال است که با عبور از شهرهای مختلف کشور، علاوه بر اینکه آن منطقه را به پرچم رضوی متبرک می کنند برای کاهش آلام و مشکلات مناطق محروم تلاش می کنند.

او از دهه کرامت به عنوان بهترین زمان برای ادای دین یاد کرد و گفت: این زمان بهترین فرصت برای پاسخگویی به سوالات دینی و نشر سبک و زندگی اهل بیت (ع) است و ما هرچه داریم از وجود با برکت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

امامیان در خصوص طرح خادمیاران از ثبت نام ۲۳۰ هزار نفر در این طرح در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: از این میزان ۳سه هزار نفر کرمانشاهی هستند و پس از گذراندن دوره ۱۲ الی ۱۴ روزه برای خدمت به حرم امام رضا (ع) مشرف می شوند.

به منظور برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت و برنامه ریزی در راستای استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) ستادی در شهرستان هرسین تشکیل خواهد شد.

جشن های بین المللی زیر سایه خورشید بیش از ۱۳ سال است که در ایران و در کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری است، این جشن ها ارتباط مردم را با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) محکم تر می کند.

۷۴۶۰/‏۳۰۳۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha