۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰
کد خبر: 83375653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرمانی مقدم: جانشین برانکو کار راحتی دارد

۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰
کد خبر: 83375653
کرمانی مقدم: جانشین برانکو کار راحتی دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر مربی جای برانکو بیاید، کار آسانی پیش رو دارد چرا که با حفظ بازیکنان هنوز می توان به موفقیت تیم امید داشت.

مرتضی کرمانی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: هیچکس در این زمین مقصر نبود زیرا برانکو از چند ماه قبل بحث رفتنش مطرح بود و دیگر کار در پرسپولیس برایش عادی شده بود.

وی افزود: همه از نقش برانکو در این چند سال اخیر صحبت می کردند. من نمی گویم برانکو نقشی نداشت اما بازیکنان زحمات زیادی کشیدند تا این موفقیت های اخیر رقم بخورد. نباید نقش آنها را در این موفقیت ها نادیده بگیریم و زحمات آنها را زیر سوال ببریم چرا که آنها پررنگ ترین نقش را در این موفقیت ها داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: برانکو تیم خوبی را جمع کرده و من اعتقاد دارم که هر مربی جای او بیاید، کار راحتی را پیش رو دارد. درست است انتظارات بالا است اما جایگزین برانکو با این بازیکنان برای موفقیت کار آسانی را پیش رو دارد.

وی در مورد انتخاب کالدرون هم گفت: کالدرون مربی نام آشنایی در سطح آسیا است و به نظر من گزینه مناسبی برای هدایت تیم محسوب می شود. می توانیم با کالدرون هم مانند برانکو شاهد موفقیت های زیادی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha