۹ تیر ۱۳۹۸، ۷:۵۴
کد خبر: 83374381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرنگونی پهپاد آمریکا گوشه ای از توان موشکی ایران بود

یزد - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه کشور گفت: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا به خاک ایران توسط رزمندگان دلاور ما تنها بخش کوچکی از توان و آمادگی موشکی کشورمان را به دشمنان نشان داد.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده شنبه شب در جمع رزمندگان بسیجی مهریز که در حسینیه شهدای گمنام این شهر برگزار شد افزود: آمادگی نظامی و امنیتی ایران در منطقه به حدی است که آمریکایی ها جرات حمله و جسارت به کشورمان را ندارند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان و در راس آنها آمریکا احساس می کرد ایران در بعد نظامی در ضعف است در ۴۰ سال گذشته بارها به ما حمله کرده بود ولی آنها بهتر از هرکسی مطلع هستند که جمهوری اسلامی با تکیه بر ایمان و ظرفیت های داخلی در اوج قدرت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه کشور تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی اکثر نیازهای نظامی کشور با تلاش جوانان مومن و انقلابی در داخل تهیه و تولید می شود و هیچ وابستگی به خارج در این موضوع مهم نداریم.

علیزاده اظهار داشت: برای دفاع از کشور نه تنها در بعد نظامی و موشکی که با همت مردم و حضور جوانان در صحنه در بسیاری از عرصه ها خودکفا و حتی صادر کننده هستیم و این عرت و اقتدار در سایه دین و تکیه بر ارزش های الهی بدست آمده است.

وی گفت: باید با هوشیاری توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان را خنثی کرد و این به همت، تلاش و برنامه محوری نیاز دارد که بارها مقام معظم رهبری همگان را برای پیگیری اقتصاد مقاومتی سفارش کرده اند.

این مسئول به تهدید نرم دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی پرداخت و از مردم و خانواده ها خواست تا مواظب شبهه افکنی ها و شایعاتی که علیه نظام و انقلاب اسلامی از طریق آنها می شود باشند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha