۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 83372587
T T
۱ نفر

دو انفجار انتحاری در تونس

۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۹
کد خبر: 83372587
دو انفجار انتحاری در تونس

تهران – ایرنا- منابع تونسی امروز (پنجشنبه) از وقوع دو انفجار انتحاری پی در پی در پایتخت این کشور و زخمی شدن ۴ نفر خبر دادند.

پایگاه خبری "اسکای نیوز" عربی به نقل از این منابع تونسی اعلام کرد که انفجار انتحاری اول یک ماشین پلیس تونس را در خیابان "الحبیب بورقیبه" و در صد متری سفارت فرانسه هدف قرار داد که موجب زخمی شدن ۴ نفر شد.

لحظاتی قبل نیز این پایگاه خبری اعلام کرد که مرکز مبارزه با تروریسم تونس مورد عملیات انتحاری قرار گرفته است؛ هنوز از میزان کشته‌های این دو عملیات تروریستی گزارشی منتشر نشده، ولی برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند که این دو انفجار شماری کشته در پی داشته است.

وزارت کشور تونس اعلام کرده است که در این انفجارها یک نفر از نیروهای پلیس جان خود را از دست داده است و انفجار دوم نیز منجر به زخمی شدن ۴ نفر از نیروهای امنیتی شده است.

وزارت دفاع تونس نیز اعلام کرد که یک گروه تروریستی صبح امروز مرکز رادیو و تلویزیون شهر "قفصه" را هدف قرار داده است اما خسارات مادی و جانی این عملیات گزارشی اعلام نشده است.

در مهر ماه سال گذشته نیز ۲۰ نفر در یک انفجار انتحاری در یکی از خیابان های پایتخت تونس زخمی شدند که ۱۵ نفر از این تعداد از نیروهای پلیس بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha