۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳
کد خبر: 83372081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت اصل انکار ناپذیر تعلیم و تربیت است

۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳
کد خبر: 83372081

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: مشارکت اصل انکار ناپذیر در تعلیم و تربیت است و همه باید خود را در مقابل این مجموعه بزرگ مسئول بدانیم.

عبدالحسن رفیعی پور روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان افزود: آموزش و پرورش، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی توسعه زیرساختی  به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند.

وی  با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری گفت: کنکور رقابتی آموزشی است که سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش رقم می زند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان ادامه داد: باید شرایط طوری مهیا شود که همه دانش آموزان در این آزمون موفق باشند و با کسب امتیازات بالا بتوانند موفقیت در آزمون سراسری را برای شهرستان رقم بزنند.

وی بیان کرد: همه دست اندرکاران و دستگاه های عضو ستاد باید تمام مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت را مد نظر قرار داده تا این آزمون به بهترین شکل برگزار شود.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha