۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 83371267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: اطاله دادرسی در شهرستان باید کاهش یابد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه برنامه ریزی دقیق و استفاده درست از مدیریت زمان می‌تواند سرعت رسیدگی به روند پرونده‌ها در دادگستری را کاهش دهد تاکید کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری شهرستان ری باید کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، احمد اسماعیلی راد روز چهارشنبه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ری اظهار داشت: کاهش رسیدگی به روند پرونده‌های وارده به دادگستری می‌تواند زمینه رضایت مردم را از دستگاه قضای شهرستان فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از سامانه‌های نوین الکترونیکی باید در دستور کار دستگاه قضای شهرستان ری قرار گیرد، عنوان کرد: استفاده از فن آوری های نوین موجب سرعت رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش ارتباط ارباب رجوع با کارمندان، شفافیت و قضاوت بهتر قضات شود.

اسماعیلی راد ادامه داد: کسانی به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند که مورد ظلم قرار گرفته‌اند پس شایسته نیست که این رسیدگی به پرونده این افراد طولانی و در مواردی چند سال طول بکشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضای شهرستان ری در حال حاضر دارای کمبودهایی در حوزه‌های ساختمان و نیروی متخصص است، تصریح کرد: فرمانداری شهرستان ری با تمام قوا در جهت حل مشکلات این دستگاه تأثیر گذار شهرستان حرکت خواهد کرد.

اسماعلیل راد یادآور شد: رضایتی که مردم از دستگاه قضای شهرستان ری دارند در اثر تعهد، حقانیت و قضاوت درست مسئولان این دستگاه در طول سالیان طولانی بدست آمده است که بسیار ارزشمند می‌باشد.

به گزارش ایرنا، احمد اسماعیلی راد روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان با رئیس رسول جلالی رئیس دادگستری و حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان شهرستان ری دیدار کرد.

یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

۳۲۱۸/‏/‏۱۳۴۸

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha