کارگاه آموزشی مبانی فیلم نامه نویسی حرفه ای در زاهدان برگزار می شود

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی مبانی فیلم نامه نویسی حرفه ای با همکاری بنیاد سینمایی فارابی در زاهدان برگزار می شود.

حسین مسگرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگاه آموزشی مبانی فیلم نامه نویسی، فنون و تکنیک‌های آن با محوریت ایده پردازی ساختار و شخصیت پردازی در زاهدان برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به برنامه‌های کلان فرهنگی و هنری و توجه به آموزش تخصصی هنرمندان در این حوزه و پیگیری‌های سال گذشته، این کارگاه به زودی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این کارگاه به مدت یک هفته با حضور اساتید برجسته کشوری در دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نام نویسی ۵۰ نفر هنرجو از سراسر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به محدودیت این دوره، انجمن سینمای جوانان زاهدان ۳۰ نفر از بین شرکت کنندگان را برای حضور در این کارگاه انتخاب می‌کند.

مسگرانی گفت: سایر دوره‌های تخصصی سینمایی برای افزایش مهارت‌های سینمایی با کمک بنیاد سینمایی فارابی و دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان در ادامه این روند برگزار خواهد شد.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha