۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83357422
T T
۰ نفر
فرماندار رشت: روند اجرای پروژه های عمرانی شتاب گیرد

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت گفت: دستگاه های مجری پروژه های عمرانی در شهرستان ، به روند اجرای این پروژه ها شتاب بیشتری دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مؤمنی زاده عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری رشت که با حضور ارسلان زارع معاون استاندار گیلان برگزار شد، افزود: نظم و امنیت اولین مسئولیتی است که در قبال مردم داریم و با توجه به تعامل بسیار خوب بین اعضای شورای تأمین شهرستان، شاهد مشکلات امنیتی نبوده و نیستیم.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های اعضای شورای تأمین شهرستان رشت در ماه رمضان، شب‌های قدر، عید فطر، راهپیمایی روز جهانی قدس و سایر مناسبت‌ها شاهد نظم و امنیت بوده‌ایم که ضروریست به توجه به فرارسیدن موج دوم سفرها تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مسافران و گردشگران به این شهرستان با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر حضور فعالانه همه اعضای ستاد ساماندهی سواحل در اجرای طرح‌های سالم سازی دریا خاطر نشان کرد: بایستی خدمات رفاهی لازم و امنیت برای گردشگران و مسافران فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار امسال با عنوان رونق تولید تصریح کرد: کارگره اشتغال و سرمایه گذاری بایستی فعال باشد و از ظرفیتی که در قالب تسهیلات اشتغالزایی از سوی دولت در اختیار گذاشته شده، حداکثر بهره را برده و فرصت‌های شغلی ایجاد کند.

در جلسه شورای ادای شهرستان رشت، سیده زهرا میراعلمی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار رشت و رضا مهدوی، کامبیز یوسفی، احمد قدیمی و حبیب الله اخینه نیز به ترتیب به عنوان بخشداران خمام، سنگر، لشت نشاء و کوچصفهان معرفی شدند.

۷۲۸۶/‏۲۰۰۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha