۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷
کد خبر: 83351258
T T
۰ نفر
ذوالفقار نسب: تیم ملی نسبت به گذشته پیشرفت کرده است

تهران- ایرنا- مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور فوتبال با اشاره به تساوی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در دیداری تدارکاتی گفت: عملکرد تیم ملی در این دیدار مثبت و قابل قبول بود. ملی پوشان ایران در این مسابقه نشان دادند نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته اند.

بیژن ذوالفقار نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب افزود: تیم ملی در کارهای تاکتیکی و هجومی عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های گذشته دارد و بازیکنان ایران به دور از استرس و فشارهای روانی تمام توانایی‌های فنی خود را به اجرا می‌گذارند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در بازی با کره جنوبی از دفاع مطلق خبری نبود و موقعیت‌های مناسبی را برای گلزنی بر روی دروازه حریف خلق کردیم که این موضوع از اثرات مثبت تفکرات مارک ویلموتس است.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: اشکالات و نقص‌هایی در بازی تیم ملی وجود داشت که مارک ویلموتس آنالیز دقیقی از آنها خواهد داشت و سعی می‌کند به مروز زمان آنها را برطرف کند.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: مارک ویلموتس به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته و زود است که بخواهیم عملکرد او را قضاوت کنیم اما در همین دو بازی دوستانه برابر تیم‌های سوریه و کره جنوبی نشان داد برای آینده برنامه‌های زیادی دارد و اگر ابزار لازم را در اختیار داشته باشد، می‌تواند تغییرات مثبتی را در روند تیم ملی به وجود آورد.

وی گفت: سرمربی تیم ملی تغییراتی را در ساختار و نفرات تیم ملی به وجود خواهد آورد اما این نگرش جدید را به مرور زمان ایجاد خواهد کرد.

مارک ویلموتس بلژیکی به تازگی هدایت تیم ملی ایران را بعد از کارلوس کی روش برعهده گرفته است. ملی پوشان ایرانی که خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر آماده می‌کنند، در اولین دیدار خود با هدایت ویلموتس با نتیجه ۵ بر صفر سوریه را در تهران شکست دادند و سپس در سئول برابر کره جنوبی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha