۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۶
کد خبر: 83351092
T T
۱ نفر
 مشکلی در تامین مایحتاج مردم قم در ماه رمضان وجود نداشت

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: در ماه مبارک رمضان امسال در تامین مایحتاج و اقلام پرمصرف مشکلی نداشتیم و به خوبی و به موقع اقلام مورد نیاز تامین و حتی نیازهایی که خاص این ماه بود نیز به خوبی مدیریت شد.

مهرداد غضنفری امرایی عصر چهارشنبه در کارگروه تنظیم بازار قم در سالن جلسات کارخانه آرد درخشان قم، از مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای گوناگون در تامین مایحتاج و اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان امسال، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

وی افزود: از حوزه نظارت نیز در این زمینه تقدیر می کنیم و یک الگو نیز در این رابطه در استان اجرا شد و مردم مشاهده کردند که مسئولان و دست‌اندرکاران، بر این مساله نظارت و رصد می‌کنند.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که دامنه تخلفات کاهش یابد و بهترین عامل و موثرترین در این زمینه بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و اصناف هستند.

وی افزود: در این زمینه در حوزه های تولید و بازار هرچه تشکل‌هایی که احساس مسئولیت و همراهی می‌کنند را، مورد تشویق قرار دهیم و نیز متخلفان را از یک سری مزایا محروم نماییم، این مساله اثر خود را می‌گذارد و باید آخرین حلقه ما، برخوردهای قهری باشد.

غضنفری همچنین از دستگاه‌هایی که در تامین خودروی بخش نظارت همکاری و مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر و بر ادامه این همراهی به ویژه در مواقع ضروری تاکید کرد.

۸۹۵ پرونده تخلف به ارزش حدود ۶۳ میلیارد ریال در ماه رمضان تشکیل شد

** معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز در این جلسه، با اشاره به اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان امسال و بازرسی‌های انجام شده در این زمینه گفت: موارد تخلف در زمینه‌هایی همچون درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور بود.

احمدرضا سمیعی‌نسب افزود: از تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال تا ۱۵ خردادماه جاری (ماه مبارک رمضان) در مجموع ۹ هزار و ۵۷۰ مورد بازرسی توسط این سازمان و اتاق اصناف استان انجام شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خاطرنشان کرد: در این مدت، ۸۹۵ پرونده تخلف به ارزش حدود ۶۳ میلیارد ریال تشکیل شد.

در این جلسه تعدادی از مسئولان و کارشناسان دیدگاه‌ها، نظرها و پیشنهادهای خود را درباره موضوع‌های مطرح شده در جلسه مذکور بیان کردند.

۷۴۰۶/

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha