۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2100
کد خبر: 83348853
T T
۰ نفر
سینمادانش‌آموز اوقات فراغت دانش‌آموزان شیراز را در تابستان پر می‌کند

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد: سینمادانش‌آموز در تابستان سال جاری از حضور دانش‌آموزان شیرازی استقبال می‌کند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ۲۱ خردادماه به نقل از محسن کلاری اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ فیلم کودک و نوجوان ایرانی و خارجی با محتوای تربیتی برای دانش‌آموزان شیرازی مهیا شده است.
وی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه خانواده‌ها درباره فیلم‌هایی که متناسب با سن دانش‌آموزان و فرهنگ ایرانی - اسلامی نیست، گفت: سازمان دانش‌آموزی فارس با همکاری بخش خصوصی و با هدف تربیت اجتماعی اقدام به راه‌اندازی سینمادانش‌آموز کرده است.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: سینما قابلیت و ظرفیت آموزش و تربیت را دارد؛ از این رو باتوجه به رسالت سازمان دانش‌آموزی در زمینه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و با کمک بخش خصوصی این طرح اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: فیلم‌ها با محتوای تربیتی انتخاب شده و دانش‌آموزان با دیدن این فیلم‌ها اعتماد به نفس، تاب‌آوری، نظم فردی و اجتماعی، قدرت نه گفتن، دوست‌یابی، هوش اجتماعی را فرا می‌گیرند.
کلاری عنوان کرد: اکران فیلم‌ها از ۱۵ تیرماه با همکاری اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش فارس آغاز می‌شود.
وی افزود: سینما دانش‌آموز و راه‌اندازی آن شروعی جدید برای ورود به مباحث آموزشی از طریق فیلم و هنر هفتم است و سازمان دانش‌آموزی فارس طرح‌ها و ایده‌های جذاب‌تری برای تکمیل این طرح دارد که در آینده‌ای نزدیک به اجرا خواهد گذاشت.

در هر ناحیه آموزش و پرورش یک سالن نمایش در نظر گرفته شده است که دانش آموزان می‌توانند با هماهنگی سازمان دانش آموزی بلیت تهیه کنند.

۹۸۸۵ /‏۱۸۷۶‬

سرخط اخبار استان‌ها