۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰
کد خبر: 83348369
T T
۰ نفر
لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا؛ گلدن استیت ترمز تورنتو را کشید

تهران - ایرنا - گلن استیت مدافع عنوان قهرمانی در پنجمین دیدار از سری فینال لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تورنتو را شکست داد تا این تیم نتواند با کسب چهارمین پیروزی عنوان قهرمانی را کسب کند.

تورنتو این فرصت را داشت در خانه به چهارمین پیروزی برابر گلدن استیت برسد و قهرمان این فصل از لیگ بسکتبال NBA شود اما بامداد امروز سه شنبه و در پنجمین رقابت این ۲ تیم، گلدن استیت توانست با نتیجه نزدیک ۱۰۶ بر ۱۰۵ تورنتو را شکست دهد و رقابتش با این تیم را ۳ بر ۲ کند.

در دیدار امروز گلدن استیت بعد از چندین بازی بالاخره توانست از «کوین دورانت» ستاره توانمند خود استفاده کند اما این بازیکن باز هم در جریان مسابقه آسیب دید و از زمین بیرون رفت.

دورانت در جریان نیمه نخست از ناحیه آشیل آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد. او بعد از پیروزی گلدن استیت گفت: واقعاً نمی دانم چه بگویم و امیدوارم در بازی ششم بتوانم بازی کنم. این اتفاق از نظر روحی ضربه سختی برایم بود اما خوشحالم که در نهایت تیم برنده شد.

در این مسابقه که گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه‌ای نزدیک برنده شد «استفان کری» ۳۱ امتیاز، ۷ پاس منجربه گل و ۸ ریباند بهترین بازیکن بود و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد. برای تورنتو نیز «کاوی لئونارد» ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ پاس منجربه گل داشت.

امروز رسانه‌ها اخبار مختلفی هم درباره لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا داشتند. یکی از این اخبار ویژه بازنشسته شدن «تونی پارکر» ستاره فرانسوی این لیگ است. پارکر که سال‌ها با سن آنتونیو بود و قهرمانی در NBA را نیز در کارنامه اش دارد اعلام کرد که از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد. او که این فصل در شارلوت بازی می‌کرد ۴ بار در این لیگ قهرمان شده است.

خبر بعدی درباره «آنتونی دیویس» ستاره جوان نیو اورلانز است که گویا تصمیم نهایی اش را برای جدایی از تیمش گرفته است. او اعلام کرده که از بین لس آنجلس لیکرز و نیویورک یک تیم را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

خبر بعدی هم درباره ستاره جوان تیم ملی کانادا است. «آر جی برت» که در جام جهانی جوانان ارزشمندترین بازیکن شد و توانست تیمش را به قهرمانی دنیا برساند در تمرینات نیویورک حاضر شده و تصمیم گرفته که با این تیم وارد لیگ NBA شود.

ورزشی **۹۲۱۹**۱۰۶۷**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha