۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1460
کد خبر: 83339896
T T
۱ نفر

بهزیستی اردکان آماده دریافت زکات فطریه است

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲
کد خبر: 83339896
بهزیستی اردکان آماده دریافت زکات فطریه است

یزد - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی اردکان گفت: همزمان با عید سعید فطر تمامی مراکز و مؤسسه های خیریه تحت نظارت این نهاد ، آماده دریافت فطریه و وجوه اهدایی از سوی نمازگزاران و مردم مؤمن و روزه دار شهرستان است.

حمیدرضا پایدار فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا و دعوت از روزه داران برای پرداخت زکات فطریه افزود: بر اساس فتوای مراجع تقلید، مردم می‌توانند زکات فطریه و زکات اموال شأن را به بهزیستی، مراکز و مؤسسه های خیریه تحت نظارت که متولی نگهداری و ارائه خدمت به ایتام، معلولان، سالمندان، خانواده‌های بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمندان است، پرداخت کند.
وی در خصوص محورهای هزینه‌کرد وجوه زکات و فطریه اظهار کرد: اولویت هزینه‌کرد وجوه همواره در حوزه‌های مربوط به تأمین مواد غذایی و درمان است.
پایدار فر تصریح کرد: وجوهی که از طریق زکات و فطریه جمع‌آوری می‌شود با تاکید بر جامعه هدف سازمان بهزیستی در حوزه‌های اجتماعی و توانبخشی و در جهت رفع نیازها و مشکلات آنان هزینه می‌شود.
این مسئول حوزه حمایت های اجتماعی در ارتباط با رقم جمع‌آوری شده از محل وجوه سال گذشته اظهار کرد: پارسال ۲۶۵ میلیون ریال توسط نمازگزاران و روزه‌داران در روز عید فطر تحت عنوان وجوه فطریه و زکات به مؤسسات خیریه زیر نظر بهزیستی اردکان کمک شد.
رئیس اداره بهزیستی اردکان یادآور شد: مومنینی که قصد ادای این فریضه و تکلیف شرعی خود در روز عید فطر را دارند می‌توانند از طریق صندوق های بهزیستی و مؤسسه خیریه آن در محل برگزاری نماز عید فطر اقدام کنند.


مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.


۷۵۴۴/‏‬ ۲۰۴۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha