۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
کد خبر: 83337024
T T
۷ نفر

توزیع بسته های فطرانه بین سیل زدگان ایذه آغاز شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
کد خبر: 83337024
توزیع بسته های فطرانه بین سیل زدگان ایذه آغاز شد

اهواز-ایرنا -رییس جمعیت جوانان هلال احمر ایذه گفت: از امروز کار توزیع بسته غذایی فطرانه بین خانوارهای آسیب‌دیده از سیل امسال در این شهرستان آغاز شد.

محمود عالی محمودی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ۸۵۰ خانوار در مناطق مختلف شهر ایذه در بارش‌های سیل‌آسای ایذه دچار مشکل شدند که برای آنها پرونده نزد هلال احمر تشکیل شده است.


وی افزود: به منظور حمایت از این خانواده‌ها، جمعیت هلال احمر خوزستان بسته‌های غذایی تحت عنوان فطرانه برای آنها در نظر گرفته است که توزیع آنها بین خانوارهای هدف از امروز با حضور معاون فرماندار در ایذه آغاز شد.


عالی محمودی ارزش هر بسته غذایی را حدود ۱۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: تمام ۸۵۰ خانوار آسیب دیده از سیل در نقاط مختلف شهر ایذه از این بسته‌ها برخوردار خواهند بود.


وی گفت: به دلیل تعداد بالای خانوارها و نظم در توزیع کار تقسیم این بسته‌ها چند روزی به طول خواهد انجامید، سعی خواهیم کرد تا روز عید فطر توزیع این بسته‌ها را به اتمام برسانیم.


بارش‌های سیل‌آسای باران در فروردین سال جاری در ایذه به ساکنین چند نقطه ایذه خسارت وارد کرد، طبق آمار هلال احمر ۸۵۰ خانوار شهری از این سیل دچار خسارت شدند، ۱۰۰ واحد تولیدی و تجاری ایذه نیز در جریان سیل با خسارت مواجه شده‌اند.


۶۰۰۲/‏۹۴۳۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha