۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83335493
T T
۰ نفر

امام جمعه کیش: معامله قرن طرحی خائنانه است

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵
کد خبر: 83335493
امام جمعه کیش: معامله قرن طرحی خائنانه است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش طرح معامله قرن طرحی خائنانه برای مشروعیت بخشی به اسرائیل غاصب و علیه آرمانهای ملت فلسطین و مسلمانان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه با تشریح اهداف آمریکا و کشورهای مرتجع عربی افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا با همدستی برخی کشورهای مرتجع در قالب طرح معامله قرن به دنبال مشروعیت بخشی به رژیمی هستند که در هفتاد سال گذشته عامل شرارت بوده و به کشتار مردم مسلمان فلسطین مشغول بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده با تقدیر از مردم کیش به پاس حضور شکوهمند در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس سنتی حسنه است که با ژرف نگری امام راحل پایه گذاری شد و اکنون به عنوان حرکتی محوری برای رهایی قدس از چنگال اشغالگران تبدیل شده و مورد توجه جهانیان و مسلمانان قرار دارد.


حسین زاده با اشاره به اینکه روز جهانی قدس میراث ماندگار امام خمینی (ره) برای فراموش نشدن مظلومیت فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان اسلام بود، گفت: دولت های عربی منطقه زیر سایه آمریکا در حال خیانت به مردم مسلمان اند و به صورت علنی هم اعلام می کنند که مساله فلسطین مساله اصلی ما نیست.
وی اضاف کرد: در این طرح قرار است منطقه ای بدون داشتن هرگونه نیروی نظامی به فلسطین داده شود ضمن اینکه بازگشت نزدیک به شش میلیون فلسطینی به کشور مادریشان هم در این طرح ممنوع اعلام شده و علاوه بر آن اجازه خرید منازل اسرائیلی ها از سوی اعراب ممنوع و خرید از سوی اسرائیلی ها مجاز شمرده شده است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده ضمن دعوت مسلمانان و امت اسلامی برای مقابله با طرحهای دشمن گفت: مردم مسلمان بیدار و هوشیار هرگز اجازه تحقق این معامله خائنانه را نخواهند داد.
امام جمعه کیش با اشاره به ایام در پیش رو همچون رحلت حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و عید فطر گفت: بزرگداشت این ایام باید در جزیره به شکلی شایسته صورت پذیرد.
۱۳۳۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha