۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
کد خبر: 83316673
T T
۰ نفر
سپاهان اصفهان به دنبال هفتمين پيروزي مقابل استقلال خوزستان

اصفهان- ايرنا - تيم فوتبال سپاهان اصفهان در يكي از حساس ترين ديدارهاي ليگ برتر فوتبال ايران پنجشنبه شب به دنبال هفتمين پيروزي خود مقابل استقلال خوزستان است كه شايد به قهرماني نيز دست پيدا كند.

به گزارش ايرنا، هفته آخرهجدهمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور امشب از ساعت 21 و 30 دقيقه در نقاط مختلف كشور برگزار مي شود و تيم سپاهان اصفهان در حساس ترين ديدار هفته ميزبان استقلال خوزستان است و به دنبال هفتمين برد خود در مقابل اين تيم خوزستاني است كه پيش ازاين به دسته يك فوتبال كشور سقوط كرده است.
اين 2 تيم 11 بار در ليگ برتر فوتبال كشور به مصاف هم رفتند كه سهم سپاهان 6 پيروزي بوده است و چهار ديدار ديگر نيز با مساوي تمام شد.
امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال سپاهان همانند فصل گذشته كه با ديگر تيم اصفهاني يعني ذوب آهن نتايج خوبي گرفت، امسال توانست سپاهان را دوباره زنده كند و هواداران اين تيم دوباره با ورزشگاه ها آشتي دهد. سپاهان كه فقط با پرسپوليس تهران شانس قهرماني دارد و امشب در صورت شكست پرسپوليس مقابل پارس جنوبي جم و پيروزي مقابل استقلال خوزستان مي تواند به اين مهم دست يابد.
محمد علوي سرمربي جوان تيم استقلال خوزستان نيز روز گذشته در نشست خبري قبل از ديدار با سپاهان از روحيه جنگندگي بازيكنانش گفت و اظهار داشت: براي پيروزي به اصفهان آمديم و با اين كه ديدار سختي براي هر 2 تيم خواهد بود و بازيكنانم در اين ديدار انگيزه زيادي براي پيروزي دارند كه بجنگند امتياز بگيرند و مقابل سپاهان قد علم كنند.
همچنين امير قلعه نويي سرمربي تيم حريف نيز گفت: ديدار با استقلال خوزستان ديدار سختي خواهد بود و تيم حريف با انگيزه هستند.
وي اظهار داشت: به بازيكنانم نيز گوشزد كردم به بازي پرسپوليس كاري نداريم و به دنبال پيروزي مقابل استقلال خوزستان خواهيم بود.
ليگ برتر فوتبال كشور امشب به مقصد نهايي خود خواهد رسيد،تيم سپاهان با 55 امتياز و پرسپوليس نيز با 58 دوم و اول جدول اين رقابت ها هستند و 2جام در اصفهان و بوشهر براي قهرمان اين دوره از رقابت ها پيش بيني شده است و به قهرمان هجدهمين دوره اين رقابت ها اهدا خواهد شد.
/6022 / 8114

سرخط اخبار استان‌ها