۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۴
کد خبر: 83316312
T T
۰ نفر

باران در 10 شهرستان خراسان رضوی بارید

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۴
کد خبر: 83316312
باران در 10 شهرستان خراسان رضوی بارید

مشهد- ایرنا- رئیس مركز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران طی شب گذشته تاكنون در 10 شهرستان این استان بارید كه بیشترین آن در كلات و درگز با 17 میلی متر بارندگی گزارش شده است.

یحیی قاینی پور روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت در شهرستانهای كلات، درگز، قوچان، چناران، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، فریمان، جوین و جغتای باران باریده است.
وی میزان بارش باران در مناطق مختلف مشهد را متغیر و بین شش تا 14 میلی متر عنوان كرد و ادامه داد: بیشترین بارش باران در منطقه آب و برق و كمترین آن در منطقه پنجتن مشهد رخ داده است.
رئیس مركز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این كه بارشهای رگباری باران تا فردا جمعه در خراسان رضوی ادامه دارد گفت: این بارشها همراه با رعد و برق و در برخی مناطق تگرگ به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان خراسان رضوی رخ می دهد.
قاینی پور افزود: همزمان با بارشهای رگباری میانگین دمای هوا در خراسان رضوی بین هشت تا 10 درجه افت كرد و در این مدت وزش باد شدید برای نواحی شرقی و شمالی خراسان رضوی نیز پیش بینی شده است.
وی بیشینه دمای امروز مشهد را 21 درجه سلسیوس عنوان كرد و ادامه داد: این میزان نسبت به دو روز گذشته حدود 10 درجه كاهش یافته است.
او اضافه كرد: قوچان با كمینه دمای شش درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 36 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
1922/3027

سرخط اخبار استان‌ها