جشن ۶ هزار نفری "دختران مقاومت" در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- جشن بزرگ "دختران مقاومت" همزمان با دهه کرامت و روز دختر، با حضور ۶ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی امروز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خراسان رضوی روز سه‌شنبه در حاشیه این جشن به خبرنگار ایرنا گفت: این جشن بزرگ به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با حضور دانش‌آموزان دختر مقاطع دوره اول متوسطه مدارس نواحی هفتگانه مشهدالرضا(ع) برگزار و با استقبال خوب دختران مشهدی مواجه شده است.

مجید شعرباف افزود: این جشن با محوریت پیام‌های خطاب به دختران غزه و با حضور نمایندگانی از دختران جهان اسلام و با خوانندگی حامد سلطانی و مداحی محمد اسداللهی و خوانندگی میلاد هارونی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد:در این مراسم ۶ نفر از دختران کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان و نیجریه به نمایندگی از دختران جهان اسلام حضور داشتند.

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خراسان رضوی گفت: در این مراسم از هشت نفر از دختران نمونه در حوزه‌های ورزشی، علمی و المپیاد در سطح بین المللس قدردانی می شود.

قرائت قرآن کریم، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، شعرخوانی، مداحی اهل بیت (ع) و قدردانی از دانش‌آموزان منتخب مشهدی، از جمله برنامه‌های این آیین است.

استان ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha