۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۰۴
کد خبر: 83309108
T T
۰ نفر

140 هزار نيازمند كردستاني در ماه رمضان اطعام مي شوند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۰۴
کد خبر: 83309108
140 هزار نيازمند كردستاني در ماه رمضان اطعام مي شوند

سنندج - ايرنا - مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده پيش بيني مي شود تا پايان ماه مبارك رمضان 140 هزار نيازمند از طريق اين نهاد اطعام مي شوند.

به گزارش روز جمعه ايرنا، محمد رسول شيخي زاده اظهار داشت: اطعام نيازمندان در ماه مبارك رمضان از مهمترين برنامه هاي اين نهاد است كه هر سال به صورت جدي مورد توجه قرار گرفته و اجرا مي شود.
وي افزود: اين تعداد، نيازمندان مددجوي زير پوشش كميته امداد امام (ره) و غير مددجو را شامل مي شود و تا پايان ماه مبارك در قالب غذاي گرم و جيره غذايي خشك و يا ضيافت افطاري اطعام مي شوند.
مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان يكي ديگر از برنامه هاي پيش بيني شده براي ماه رمضان را اجراي طرح مفتاح الجنه اعلام كرد و گفت: در اين طرح خيران و مسئولان ضمن ديدار با خانواده هاي نيازمند كمك هاي خود را به آنان اهدا مي كنند.
مديركل كميته امداد امام خميني(ره) كردستان اضافه كرد: تعداد خانواده هاي در نظر گرفته شده براي بهره مندي از اين طرح در ماه رمضان 2 هزار خانوار است.
وي با بيان اينكه طرح اكرام ايتام و محسنين نيز با هدف كمك به كودكان نيازمند در اين ماه اجرا مي شود، يادآور شد: خيران براي مشاركت در اين طرح مي توانند سرپرستي معنوي يك و يا چند كودك را بر عهده بگيرند و كمك هاي خود را به صورت ماهيانه به حساب آنان واريز كنند.
شيخي زاده تاكيد كرد: خيران و مردم نيكوكار در صورت تمايل جهت مشاركت در اين طرح مي توانند به دفاتر اين نهاد در سراسر استان مراجعه و اعلام آمادگي كنند.
در حال حاضر 150 هزار نفر در قالب 75 هزار خانوار كردستاني زير پوشش كميته امداد امام خميني(ره) هستند و از خدمات و حمايت هاي اين نهاد در استان بهره مند مي شوند.
7348/9102

سرخط اخبار استان‌ها