۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83277826
T T
۰ نفر

طرح احداث زيرگذر چهارراه گلوبندك بازنگري مي شود

۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83277826
طرح احداث زيرگذر چهارراه گلوبندك بازنگري مي شود

تهران- ايرنا- سرپرست معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، در طرح احداث زيرگذر پياده روي چهارراه گلوبندك با هدف تقليل زمان اجراي پروژه، افزايش كيفيت و همچنين كاهش هزينه، خواستار بازنگري شد.

به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، صفا صبوري ديلمي در جريان بازديد از پروژه احداث زيرگذر پياده چهارراه گلوبندك، از دست اندركاران اجرايي اين طرح خواست تا ضمن تدوين يك برنامه زمان بندي جديد، برقراري دسترسي سريع شهروندان به ايستگاه مترو از طريق آسانسور را در اولويت قرار داده و زمان تكميل بخش هاي مختلف پروژه را به طور دقيق مشخص كنند.
وي افزود: با اين اقدام ضلع جنوب غربي پروژه كه دسترسي به ايستگاه مترو را برقرار مي كند پيش از ساير بخش ها در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.
صبوري ديملي تهيه تجهيزاتي از قبيل پله هاي برقي ويژه فضاي باز با توجه به شرايط اقتصادي كنوني را پرهزينه و زمان بر ذكر و خاطرنشان كرد: مشاور پروژه ملزم مي شود در قالب بازنگري، ضمن جانمايي چند دستگاه آسانسور پرظرفيت در پروژه، دسترسي شهروندان به ترازهاي مختلف زيرگذر را تسهيل كند.
وي خاطرنشان كرد: اين تجهيزات نه تنها نيازمند خريد خارجي نيستند بلكه شرايط تعمير و نگهداري آنها در طول زمان بهره برداري آسان تر است.
پروژه احداث زيرگذر گلوبندك كه يكي از پروژه هاي شاخص منطقه 12 به شمار مي آيد، پس از تكميل و بهره برداري، ضلع غربي خيابان 15 خرداد را از زير خيابان خيام به ضلع شرقي آن متصل ساخته و در نتيجه مشكل تداخل تردد پياده و سواره در خيابان خيام را برطرف مي كند.
امكان دسترسي آسان به ايستگاه مترو در ضلع غربي بازار، از ديگر ويژگي هاي اين پروژه است.
براساس اعلام شهرداري تهران، پيشرفت عمليات اجرايي زيرگذر پياده چهارراه گلوبندك به مرز 60 درصد رسيده است.

تهرام/9353//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه