۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵
کد خبر: 83277628
T T
۰ نفر
روند تامين برق مشتركان شمال كرمان بطور عادي در جريان است

كرمان - ايرنا - مدير روابط عمومي شركت توزيع برق شمال استان كرمان با اشاره به بارش هاي اخير در استان گفت: در حال حاضر هيچ گونه مشكلي خاصي در روند تامين برق مشتركان شمال استان كرمان وجود ندارد.

امير جهانشاهي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به وضعيت جوي حاكم بر كشور و احتمال بارش و سيلاب اين شركت با تشكيل ستاد مديريت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه مديريت و راهبري شبكه توزيع برق با تمام توان و آمادگي كامل نسبت به تأمين برق پايدار مشتركان اقدام كرده است.
وي تصريح كرد: همه تغييرات جوي استان رصد مي شود و اكيپ هاي عملياتي شركت درآماده باش كامل تا اطمينان از وضعيت جوي مناسب به سر مي برند.
مدير روابط عمومي شركت توزيع برق شمال استان كرمان اظهار داشت: شبكه برق رساني شمال استان كرمان از زيرساخت مناسبي برخوردار است و شهروندان در صورت پديد آمدن هر مشكلي در حوزه برق رساني استان موارد و مشكلات شبكه برق را به سامانه فوريت هاي برق 121 منعكس كنند.
وي گفت: با توجه به اينكه شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان جزو شركت هاي معين منطقه حميديه خوزستان قرارگرفته است بدين منظور نسبت به اعزام نماينده و اقلام درخواستي شبكه توزيع برق اقدام نموده و به طور مستمر آمادگي لازم راجهت ياري رساندن به هم وطنان در منطقه سيل زده خوزستان را دارد.
اداره كل هواشناسي استان كرمان نيز با اشاره به فعاليت سامانه بارشي از شب گذشته در كرمان، نسبت به طغيان رودخانه هاي اين استان هشدار داده است.
همچنين پيش بيني شده در برخي از مناطق جنوب و شرق اين استان بارندگي تا صبح روز دوشنبه (26 فرودين) ادامه داشته باشد.
7434/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها