۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83262904
T T
۰ نفر
یگان‌های پروازی به مناطق سیل زده غرب كشور اعزام شدند

تهران-ایرنا- فرمانده هوادریایی نیروی دریایی ارتش با اشاره به وقوع سیل در چند استان كشور از اعزام پرنده های هوا دریای نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، همزمان با وقوع سیل در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان بالگردها و فرندشیپ های هوادریایی نداجا برای كمك و امداد رسانی به مردم گرفتار شده در سیل به این مناطق اعزام شدند.
امیر دریادار دوم سید منصور روح الامینی، فرمانده هوادریای نداجا با تاكید بر دستور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش مبنی بر اعزام تمام امكانات و ظرفیت های این نیرو برای كمك و امدادرسانی به مناطق سیل زده كشور گفت: بالگردها، هواپیماهای گشت، شناسایی و ترابری این نیرو به همراه یك گروهان تكاور دریایی تیپ عملیات ویژه و 16 فروند قایق مخصوص عملیات، تجسس و نجات جهت كمك و امداد رسانی صبح امروز به مناطق سیل‌زده غرب و جنوب غرب كشور اعزام شدند.
وی افزود: نیروی دریایی ارتش هم اكنون با اعزام یگان‌های سطحی و پروازی و اقلام غذایی، بهداشتی و تجهیزات ترابری و همچنین چند تیپ تكاوران دریایی از ناوگان شمال نداجا مستقر در انزلی به استان‌های مازندران و گلستان در حال امدادرسانی به این مردم هستند.
سیام *1058 * 3063

سرخط اخبار جامعه