۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۵۳
کد خبر: 83216924
T T
۰ نفر
دردسر تازه باشگاه نانتس در بحبوحه اختلاف بر سر بازيكن مُرده

تهران- ايرنا- در بحبوحه بحث و جدل هاي جاري مابين باشگاه نانتس فرانسه و كارديف سيتي انگليس بر سر پرداخت مبلغ انتقال «اميليانو سالا» بازيكن فقيد تيم پاريسي، دادسراي عمومي پاريس از آغاز رسيدگي به پرونده فرار مالياتي رئيس باشگاه نانتس خبر داد.

بر اساس گزارش رسانه هاي فرانسوي، دفاتر باشگاه نانتس در هر دو شهر نانتس و پاريس به عنوان بخشي از پرونده تحقيقات در خصوص فعل و انفعالات مالي «والدمار كيتا» رئيس باشگاه نانتس، توسط ماموران مالياتي مورد تفتيش قرار گرفت.
اين ماجراي جديد در حالي به جريان افتاده است كه 2 باشگاه مذكور هم اكنون درگير اختلافات مرتبط با پرداخت مبلغ 17.2 ميليون يورويي توافق شده بر سر انتقال نافرجام مهاجم آرژانتيني فقيد هستند.
سالا در اثر سانحه هوايي در مسير پرواز از نانتس به كارديف تنها چند روز پس از امضاي قرارداد با تيم انگليسي، جان خود را از دست داد.
باشگاه نانتس از تيم انگليسي خواسته تا طبق توافق مبلغ اوليه به آنان پرداخت شود؛ اين در حالي است كه نمايندگان حقوقي باشگاه كارديف به منظور بررسي گزينه هاي مختلف پيش روي خود، پرداخت مبلغ مورد توافق را به تاخير انداخته اند.
«مهمت دالمن» رئيس باشگاه كارديف اخيرا در مصاحبه اي با روزنامه ساندي تلگراف نسبت به اين موضوع كه آيا سالا در زمان فوت عضو رسمي اين تيم بوده است يا خير، ابراز عدم اطمينان كرد.
اختلافات مذكور در حالي بين 2 باشگاه در گرفته كه اتهاماتي عليه «ويلي مك كِي» مدير برنامه هاي سالا مطرح شده است؛ در واقع مك كي متهم است كه منافع مالي باشگاه هاي درگير در پرونده سالا را به گونه اي تحريف كرده تا بيشترين سود را از قِبل انتقال وي به جيب بزند.
ورزشي**3991**9129