۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۴۸
کد خبر: 83194236
T T
۰ نفر
هيچ بازيكني حاضر به پيوستن به كارديف سيتي نيست

تهران- ايرنا- «نيل وارناك» رئيس باشگاه كارديف سيتي مي گويد بدنبال حادثه دلخراش مفقود شدن هواپيماي حامل «اميليانو سالا»، هيچ بازيكني تمايل به پيوستن به اين تيم را ندارد.

به گزارش ايرنا، شبكه تلويزيوني ESPN روز شنبه نوشت: سالا 28 ساله به همراه خلبان هواپيماي شخصي وي پس از خارج شدن اين هواپيما از رادار در مسير فرانسه به كارديف، مفقود شده و همچنان هيچ اثري از آنان يافت نشده است.
اين مهاجم آرژانتيني پس از تكميل قرارداد 15 ميليون يورويي از نانتس به كارديف، 2 روز پيش از پرواز به انگليس، براي خداحافظي با هم تيمي هاي سابقش راهي فرانسه شد و در مسير بازگشت اين حادثه براي وي رخ داد.
در اين بين، وارناك اظهار داشت: با يك يا 2 مهاجم مذاكره كرده ايم اما هيچ كدام از آنها در شرايط فعلي تمايلي براي پيوستن به تيم ما ندارند؛ در واقع آنها نمي خواهند پس از اتفاقي كه براي سالا رخ داده به جمع كارديف ملحق شوند و همين امر شرايط نقل و انتقالات را براي ما بسيار سخت كرده است.
واحد تحقيقات حوادث هوايي اوايل هفته گذشته اعلام كرد كه آنها موفق شده اند صندلي هايي را در ساحلي در نزديكي فرانسه پيدا كنند كه به احتمال زياد بقاياي هواپيماي مذكور است.
ورزشي**3991**9129
۰ نفر