۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶
کد خبر: 83172971
T T
۰ نفر
دماي هواي يزد بين 10 تا 13 درجه سردتر مي شود

يزد- ايرنا- كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي يزد گفت: از روز جمعه (پس فردا) تا اواسط هفته آينده، استان، شاهد كاهش قابل ملاحظه دماي هوا، سرما و يخبندان خواهد بود و دما بين 10 تا 13 درجه كاهش مي يابد.

محمدرضا شيرغلامي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: يكشنبه هفته آينده دماي هوا به منفي چهار و پنج و در مناطق كوهستاني به منفي 15 درجه مي رسد.
وي با اشاره به اينكه يكشنبه شب هفته آينده، سردترين شب سال تاكنون خواهد بود اظهار داشت: در مدت ياد شده دماي هوا در تمام نقاط استان به زير صفر خواهد رسيد.
شيرغلامي خاطرنشان كرد: استان يزد از ظهر امروز تا اواخر روز پنجشنبه تحت تاثير موج ناپايدار قرار خواهد داشت كه پيامد آن افزايش ابر و روز پنجشنبه (فردا) بارش هاي پراكنده به ويژه در ارتفاعات و وزش باد نسبتا شديد را شاهد خواهيم بود.
وي ادامه داد: همچنين در روز پنجشنبه هفته جاري در بعضي ساعات به خصوص بعداز ظهر وزش باد نسبتا شديد توام با گرد و خاك و در مناطق مستعد طوفان و در برخي نقاط بارندگي و در ارتفاعات هم برف و مه آلودگي صبحگاهي در برخي مناطق پيش بيني مي شود.
كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي يزد افزود: دماي هواي بيشينه شهر يزد در 24 ساعت گذشته بين 6 و 20 درجه سانتيگراد در نوسان بوده و در گرمترين ساعات امروز به 20 و روزهاي پنجشنبه و جمعه 19 و 13 درجه سلسيوس مي رسد.
وي كمينه دماي هواي سه شب آينده يزد را به ترتيب 10 ، 2 و منفي سه درجه سانتيگراد عنوان كرد و گفت: گرمترين منطقه استان در 24 ساعت گذشته بافق با 23 درجه و سردترين نقطه روستاهاي طرزجان و نير شهرستان تفت با منفي 2 درجه سلسيوس بوده است.
2088/ 6197

سرخط اخبار استان‌ها