۲ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۱۹
کد خبر: 83144698
T T
۰ نفر
2400 تن شن و نمك در راهدارخانه هاي بوكان ذخيره شد

مهاباد- ايرنا- رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي بوكان گفت: 2 هزار تن شن و ماسه و 400 تن نمك براي رفع يخبندان راه هاي ارتباطي اين شهرستان در فصل بارش هاي زمستاني در راهدارخانه ها و انبار اين اداره ذخيره شده است.

حسين بيادار روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: علاوه بر اين از ذخاير سال گذشته نيز نمك به ميزان كافي باقي مانده است و هم اكنون مشكلي در اين زمينه احساس نمي شود.
وي اضافه كرد: نمك، شن و ماسه مورد نياز برف روبي جاده ها هم اكنون در راهدارخانه هاي محورهاي بين شهري و روستايي اين شهرستان انباشت شده تا در هنگام بارش برف و لغزنده بودن جاده ها از آنها استفاده شود.
بيادار با اشاره به اينكه تمهيدات لازم براي ارايه خدمات راهداري در فصل سرما و يخبندان در جاده هاي بوكان فراهم شده است، اظهار داشت: ماشين آلات برف روب اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان تعمير و تجهيز شده و راهداران از هم اكنون آماده حضور به موقع در جاده ها و گردنه هاي برفگير هستند.
وي ادامه داد: به دليل كمبود دستگاه هاي برف روبي در سطح شهرستان 2 دستگاه لودر استيجاري نيز در اختيار اداره قرار گرفته است كه در ايام سرما و برف روبي در خدمت اين اداره باشد.
به گزارش ايرنا، در حوزه استحفاظي بوكان 780 كيلومتر راه وجود دارد كه 142 كيلومتر آن راه اصلي و فرعي درجه يك و مابقي را راه هاي روستايي تشكيل مي دهد.
بوكان در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
7510/6185/2093

سرخط اخبار استان‌ها