۲ دی ۱۳۹۷، ۹:۵۸
کد خبر: 83143976
T T
۰ نفر
اثر 70 هنرمند در دهمین نمایشگاه نقاشی سنندج عرضه شد

سنندج - ایرنا - اثر 70 هنرمند كودك و نوجوان در دهمین نمایشگاه نقاشی رویای رنگی با موضوع چهره ها در گالری هنر سنندج به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دهمین نمایشگاه نقاشی كودكان و نوجوانان به همت آموزشگاه نقاشی رویای رنگی از عصر شنبه اول دی در گالری هنر سنندج بر پا شده و تا 6 دی نیز پذیرای علاقمندان است.
مدیر آموزشگاه رویای رنگی در ارتباط با برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: یكی از شیوه هایی كه باعث ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر كودكان و نوجوانان مستعد در حوزه نقاشی می شود، برپایی نمایشگاه و عرضه آثار آنها است.
نگین وكیلی با اشاره به اینكه در این نمایشگاه 150 اثر به نمایش گذاشته شده است، اضافه كرد: علاوه بر آموزش نقاشی كه هدف نخست آموزشگاه ماست برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه هایی است كه در طول سال اجرا می كنیم.
وی تعداد كودكان و نوجوانان شركت كننده در این دوره از نمایشگاه را 70 نفر اعلام كرد و افزود: برای هر دوره از نمایشگاه موضوعی انتخاب می شود كه آثار نقاشی به نمایش گذاشته شده در دهمین دوره با موضوع چهره ها است.
علاقمندان به هنر نقاشی هر روز صبح از ساعت 10 تا 13 و بعد ازظهرها از ساعت 16 تا 19 می توانند از این نمایشگاه بازدید كنند.
9936/9102