۸ آذر ۱۳۹۷، ۸:۴۱
کد خبر: 83116539
T T
۰ نفر

ورزشی نویس یزدی با نیم قرن فعالیت تجلیل شد

۸ آذر ۱۳۹۷، ۸:۴۱
کد خبر: 83116539
ورزشی نویس یزدی با نیم قرن فعالیت تجلیل شد

یزد- ایرنا - علی محمد قادریان، خبرنگار و نویسنده با سابقه ورزشی استان یزد با نیم قرن فعالیت مستمر، چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، این آئین توسط انجمن رسانه ورزش یزد با حضور مدیران كل ورزش و جوانان، صدا و سیما، جمعی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، خبرنگاران، عكاسان و نویسندگان و فعالان ورزشی یزد برگزار شد .
در این مراسم ورزشی نویس پیشكسوت یزد با قدردانی از برپایی این محفل به ذكر خاطره خود و همچنین نقش قلم و نویسندگی به خصوص در حوزه ورزش اشاره كرد.
قادریان افزود: نویسندگان و خبرنگاران با تهیه و انتشار اخبار و گزارش های مختلف ورزشی، نقش مهمی در فرهنگ سازی و توجه مردم به ورزش دارند.
وی خاطر نشان كرد: خبرنگاران ورزشی باید با عشق و علاقه و بدون حب و بغض تنها در راستای رسالت خطیری كه بر دوش دارند صادقانه در انعكاس مطالب فعالیت كنند.
همچنین مدیركل ورزش و جوانان یزد گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه های ورزشی با تهیه خبر و انتشار مطالب مفید می توانند نقش اصلی در جذب مردم و خانواده به ورزش داشته باشند.
مسعود شریعتی افزود: فعالیت نویسندگان ورزشی و وجود نشریات تخصصی در این بخش بسیار مهم است كه امیدواریم شاهد فعالیت و حضور بیشتر علاقه مندان باشیم.
همچنین مدیركل صدا و سیمای مركز یزد گفت: تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای ورزش، كاری مهم و لازم است و باید همواره قدردان افرادی بود كه طی سال های متمادی به وظایف خود در خصوص اخبار و گزارش ها اقدام می می كنند.
احمد پهلوانیان افزود: خبرنگاران ورزشی با فعالیت صادقانه خود نقش موثری در گسترش ورزش و تامین سلامتی و نشاط مردم و خانواده ها بر عهده دارند و تكریم آنها توجه به ورزش است .
همچنین تعدادی از خبرنگاران و اعضای انجمن رسانه ورزش یزد با صحبت های خود با تجلیل از ورزشی نویس پیشكسوت استان بر گسترش فعالیت رسانه های ورزشی در یزد تاكید كردند.
قادریان 64 ساله حدود 50 سال به صورت منظم و مستمر در حوزه ورزش با تهیه اخبار، گزارش و مقاله با روزنامه پیمان یزد و برخی نشریات ورزشی كشور همكاری دارد.
یزد 2 نشریه تخصصی ورزشی به نام های بشارت ورزشی و ورزش دارالعباده دارد و همه روزه یك صفحه از روزنامه پیمان یزد با نظارت و نگارش قادریان به اخبار و مطالب ورزشی اختصاص دارد.
استان یزد با یك میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشكار زیر پوشش بیمه دارد .
7536/ 2047/