۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹
کد خبر: 83108068
T T
۰ نفر
18 كميته براي اجراي برنامه هاي دهه فجر استان تهران فعال شدند

شهرري- ايرنا- رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران گفت: 18 كميته مختلف ستاد گراميداشت دهه فجر اجراي باشكوه برنامه هاي ايام چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را بر عهده دارند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد محسن محمودي روز چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ري با محوريت ستاد گراميداشت برنامه هاي دهه فجر، اظهار داشت: ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي بر برگزاري مطلوب و باشكوه برنامه هاي چهلمين سالگرد تاكيد دارد و اين برنامه ها در استان تهران با شكوه خاصي برگزار مي شود.
وي با تاكيد بر اينكه مراسم راهپيمايي روز 22 بهمن امسال پرشورتر از سالهاي قبل برگزار مي شود، ادامه داد: دهها عنوان برنامه ويژه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب در شهر و مناطق روستايي و عشايري اين استان به اجرا در مي آيد.
حجت الاسلام محمودي افزود: كميته مراسم، مساجد و تشكل هاي ديني، زنان و خانواده، فرهنگيان و دانش آموزان، اصناف و بازاريان، بسيج، نهادها و سازمانها، امور نمايشگاه ها، ورزش و جوانان، كودك و نوجوان، روستايي و عشايري، كارگري، دانشجويي، خدمات شهري، اطلاع رساني، ايثارگران، همياري و خدمات رساني و فرهنگي و هنري براي برگزاري باشكوه برنامه ها از هم اكنون فعال شده اند.
وي در ادامه با بيان اينكه انقلاب اسلامي، دوران سلطه آمريكا را به افول كشانده است، گفت: امروز نظام اسلامي ايران مرزهاي جغرافيايي را طي كرده و در خارج از مرزها مي درخشد.
حجت الاسلام محمودي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران پويا و متحرك است، عنوان كرد: مسلمانان در اقصي نقاط جهان با الگو قرار دادن انقلاب ايران در برابر هر نوع ستمگري مقاومت مي كنند و پيروز مي شوند.
وي ادامه داد: انقلاب ايران الگويي موثر براي ساير انقلاب ها در سراسر جهان شده است به گونه اي كه يمن، سوريه، بحرين، عراق و فلسطين با تاسي از اين انقلاب در برابر استكبار و ستمگران ايستاده اند.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران گفت: دشمنان پس از بررسي هاي متعدد به اين نتيجه رسيده اند كه تنها راه مبارزه با انقلاب اسلامي جنگ نرم است.
وي عنوان كرد: امروز دشمنان، اسلام و ماهيت آن را به عنوان موتور محركه مورد هدف قرار داده اند و ملت ايران با حمايت و پشتيباني و بصيرت رهبر فرزانه بر تمامي توطئه ها پيروز شده است.
حجت الاسلام محمودي ادامه داد: دشمن به جنگ نرم و فاصله بين مردم و ولايت اميد داشت، اما با خنثي شدن تمامي توطئه ها توسط مردم از اين روش هم نااميد شده است.
وي با بيان اينكه مقاوم معظم رهبري در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خط را مشخص و تبيين كرده اند، افزود: تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي و بالابردن اطلاعات براي نسل امروز سبب آشنايي آنها با انقلاب مي شود.

** دشمنان از ضربه زدن به ايران نااميد شده اند
فرماندار ويژه شهرستان ري در ادامه اين جلسه با بيان اينكه تحمل استقلال ملت ايران براي دشمنان دشوار است، عنوان كرد: دشمنان انقلاب اسلامي ايران از آسيب رساندن و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي مايوس شده اند.
هدايت الله جمالي پور تصريح كرد: در شرايط كنوني، دشمنان انقلاب اسلامي تمام توان و ظرفيت هاي خود را براي ضربه زدن به نظام بسيج كرده اند.
وي افزود: شناخت ابعاد توطئه هاي دشمنان انقلاب و ايجاد روحيه وحدت، همدلي و انسجام از مهمترين و موثرترين راهكارهاي برون رفت از شرايط كنوني در كشور است.
معاون استاندار تهران گفت: اگر در جامعه بين مردم و مسئولان دلسردي و فاصله ايجاد شود، دشمن به راحتي با همه ظرفيت هاي خود مي تواند به اهدافش دست يابد.
وي با اشاره به اينكه اختلافات مسئولان و فاصله گرفتن آنها از مردم آسيبي جدي براي نظام به شمار مي رود، عنوان كرد: اختلاف، مقابل يكديگر ايستادن و نزاع هاي مسئولان موجب بروز آسيب هاي جدي به كشور مي شود و اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان از بين مي برد.

** مسئولان فرصت خدمت به مردم را از دست ندهند
امام جمعه شهرري در ادامه اين مراسم با بيان اينكه برخي مسئولان فرصت سوز و فرصت طلب هستند، اظهار داشت: همه افراد به ويژه مسئولان بايد در راه اعتلاي نظام و اسلام تلاش كنند.
حجت الاسلام سيدعلي شاهچراغي افزود: فرصت ها بهترين زمان براي رفع مشكلات و گرفتاري هاي مردم است تا بتوان بخشي از دغدغه ها را از بين برد.
وي عنوان كرد: كوتاهي برخي از مسئولان سبب از دست رفتن فرصت هاي خدمات رساني به مردم مي شود.
جلسه شوراي اداري شهرستان ري با محوريت ستاد گراميداشت برنامه هاي چهلمين سالگرد دهه فجر با حضور رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران و مسئولان در محل فرمانداري ري برگزار شد.
1970/6003
۰ نفر