۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۰۱
کد خبر: 83092920
T T
۰ نفر
دشمن به قدرت اول نظامي منطقه اي ايران اعتراف كرده است

كرمان - ايرنا - رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت : اقتدار نظامي جمهوري اسلامي در عرصه مبارزه با دشمن، آمريكا را وادار به اعتراف كرده كه بگويد نظام اسلامي ايران قدرت اول نظامي منطقه است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدرضا پورابراهيمي عصر پنجشنبه در سومين يادواره 62 شهيد روستاي تاريخي ميمند افزود : اقتدار نظامي جمهوري اسلامي در عرصه مبارزه دشمن را امروز وادار كرده كه در برخورد با نظام اسلامي گزينه نظامي را از دستور كارشان خارج كنند.
وي بيان كرد : امروز بزرگترين مواجه دشمن تمركز بر مسائل اقتصادي است ، آمريكا و كشورهاي اروپايي به ويژه كشورهايي كه در منطقه نقش دشمن را برعليه ايران ايفا مي كند در كنار همديگر قرار گرفتند تا بعد از آزمون هاي بزرگي كه در طول اين 40 سال بر مردم ايران وارد كرده‌اند موضوعات اقتصادي را عليه ايران اجرا كند.
پورابراهيمي افزود : از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي اقدامات اقتصادي آمريكا عليه ايران آغاز شده و آخرين اقدامات آنها به سال‌هاي 90 و 91 برمي‌گردد كه در ارتباط با تحريم ها عليه جمهوري اسلامي است.
نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: خانواده هاي شهدا عزيزانشان را تقديم جمهوري اسلامي كردند تا امروز نظام اسلامي بتواند با عزت و افتخار مسير خودش را طي كند.
پور ابراهيمي با بيان اينكه هر سال بيش از 20 ميليون نفر در اربعين حسيني ابراز ارادت مي كنند و اين نشان از نهادينه شدن پيام 'هيهات من الذله' امام حسين است، اظهار داشت : در اربعين امسال با توجه به شرايط اقتصادي و گراني ها ، جمعيت حضور مردم از طرف استان كرمان 2 برابر سال گذشته بود و اين نشان از دلدادگي مردم به ائمه اطهار است، و آمريكا از همين تفكر شيعه هراس دارد.
وي ادامه داد : امريكا چون با اين ماهيت تفكر شيعه مخالف است امروز همه كشورها را ترغيب كرده تا اين تفكر جريان شيعه را در كشورهاي مختلف به شكلي تحت شعاع حركت استبدادي خود قرار دهد.
اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد : امروز كار امريكا به جايي رسيده است كه در سازمان ملل به صحبت هاي رئيس جمهوري آن مي خندند و اين اتفاقي نادر در دنياست و آغاز آن افولي است كه رهبر معظم انقلاب نويد آن را داده بود.
وي با اشاره به اينكه آمريكا اعلام كرده بود كه فروش نفت خام ايران را به صفر مي رسانيم اما هند، چين، تركيه و بسياري از كشورها تحريم ها عليه ايران را قبول ندارند، افزود: امروز هيچ سازمان و نهاد بين المللي عليه جمهوري اسلامي ايران تحريم اقتصادي را عمل نكرده است.
وي تصريح كرد: آمريكايي ها فكر مي كنند با اعمال تحريم ها و بوجود آوردن مشكلات عليه ايران مي توانند نظام جمهوري اسلامي را از مسير خود برگردانند اما مردم ما هيچ چيز را با عزتي كه دارند عوض نمي كنند چرا كه ريشه هاي جمهوري اسلامي در عمق دلهاي مردم است.
شهر بابك در 240كيلومتري غرب كرمان قرار دارد.
9899/ 5054
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه