۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82996262
T T
۰ نفر

10 خبرنگار حوزه سلامت شهرستان مهريز تجليل شدند

۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82996262
10 خبرنگار حوزه سلامت شهرستان مهريز تجليل شدند

يزد - ايرنا - 10 نفر از خبرنگاران حوزه سلامت مهريز روز پنجشنبه در مراسمي كه با حضور سرپرست بيمارستان فاطمه الزهرا (س) و سخنگوي شوراي شهر مركز شهرستان برگزار شد، تجليل شدند.

به گزارش ايرنا ، سرپرست بيمارستان فاطمه الزهرا (س) مهريز در مراسم يادشده گفت: خبرنگاران با تهيه و انعكاس درست و به موقع اخبار و گزارش هاي حوزه سلامت به مردم و مسئولان نقش مهمي در آگاهي بخشي به جامعه دارند.
دكتر محمدرضا قاسمي راد، افزود: رعايت مسائل بهداشتي و درماني به فرهنگ سازي و اطلاع رساني به موقع و دقيق نياز دارد و خبرنگاران اين كار مهم را صادقانه و بي منت انجام مي دهند.
اين مسئول به اهميت جلب مشاركت بخش خصوصي در اجراي طرح هاي مختلف بهداشتي و درماني مورد نياز بيمارستان اشاره كرد و از خبرنگاران خواستار همكاري بيشتري شد.
قاسمي راد با بيان اينكه بايد خبرنگاران ، مديران را در جريان مسائل و مشكلات بهداشتي و درماني قرار دهند، بر ادامه همكاري ها در سال 1397 تاكيد كرد.
فعاليت درماني و بهداشتي تنها بيمارستان مهريز از سال 1372 آغاز شد كه شامل درمانگاه عمومي و تخصصي ، بخش هاي زنان و زايمان ، جراحي ، اورژانس ، اطفال ، آزمايشگاه ، راديولوژي ، دياليز و چشم پزشكي است.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب يزد قرار دارد.
7541/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها