۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82975784
T T
۰ نفر

دبیر كل حزب بیداری اسلامی انتخاب شد

۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82975784
دبیر كل حزب بیداری اسلامی انتخاب شد

تهران-ایرنا- 'فرید شهاب' با اكثریت آرا به عنوان دبیركل حزب بیداری اسلامی انتخاب شد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، اولین جلسه شورای مركزی حزب بیداری اسلامی برگزار شد و در این جلسه فرید شهاب دبیر برگزاری كنگره دوم و رئیس هیات موسس حزب به ارائه گزارشی از روند برگزاری كنگره دوم پرداخت و در ادامه نیز امیر میثم نیكفر دبیركل پیشین گزارشی از عملكرد حزب در طول 4 سال گذشته ارائه كرد.
مهدی نجابت معاون امور استان های حزب در سخنانی به ارائه گزارش از فعالیت استان ها در كنگره پرداخت و در ادامه و طبق دستور جلسه، رای گیری برای انتخاب دبیر كل و قائم مقام انجام شد كه فرید شهاب با اكثریت آرا برای یك دوره چهار ساله به عنوان دبیركل حزب بیداری اسلامی انتخاب شد.
عضویت در شورای مركزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، رئیس هیات موسس و قائم مقام دبیركل جامعه جوانان متحد اسلامی، دبیر كمیته جوانان ستاد علی اكبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری 92، عضو ستاد مركزی انتخابات شوراهای شهر و روستای جبهه پیروان خط امام و رهبری از جمله سوابق و فعالیت های حزبی دبیركل جدید این حزب است.
همچنین مهدی رشیدی به عنوان قائم مقام دبیركل انتخاب شد. در این جلسه تعیین معاونت‌ها و سخنگوی حزب به جلسه آینده موكول شد.
در پایان این جلسه، اعضا با حضور در یادمان حزب جمهوری اسلامی و شهدای گمنان دفاع مقدس با آرمان های شهدای این حزب تجدید پیمان كردند.
دومین كنگره حزب بیداری اسلامی پنج شنبه 14 تیر با حضور فعالان سیاسی اصولگرا در سالن شهید لاجوردی مؤسسه فرهنگی مؤتلفه برگزار شد.
این تشكل سیاسی از سال 84 فعالیت خود را با عنوان جامعه جوانان متحد اسلامی آغاز كرده بود كه با مصوبه كنگره اخیر، به حزب «بیداری اسلامی» تغییر نام داد.
این حزب در بیش از 20 استان كشور نمایندگی دارد و به گفته مسئولان آن، در آینده دفاتر نمایندگی خود را در تمام استان‌های كشور دایر خواهد كرد.
سیام**3202**9121 *2017

سرخط اخبار سیاست