۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۶
کد خبر: 82924230
T T
۰ نفر
چهار كبدي كار كرمانشاهي به مسابقات آسيايي مي روند

كرمانشاه - ايرنا - رئيس هيات كبدي استان كرمانشاه گفت: اردوي تيم هاي ملي كبدي بانوان و آقايان ايران براي حضور در مسابقات آسيايي 2018 جاكارتا با حضور چهار ورزشكار كرمانشاهي آغاز شده است.

مختار صيدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: راهله نادري، آزاده صيدي، محمدامين نصرتي و محمد قرباني چهار كبدي كار كرمانشاهي حاضر در اردوي تيم ملي بانوان و آقايان ايران هستند.
وي در خصوص اردوي تيم ملي كبدي بانوان، گفت: اين اردو از امروز (دوم خرداد) به ميزباني شهر سمنان آغاز شده است.
صيدي افزود: در اين اردو كه 18 ورزشكار حضور دارند ملي پوشان زيرنظر كادر فني تا 12 خرداد به تمرينات آماده سازي مي پردازند.
رئيس هيات كبدي كرمانشاه همچنين در خصوص اردوي تيم ملي آقايان نيز گفت: اين اردو از روز گذشته (اول خرداد) با شركت 20 بازيكن آغاز شده است.
وي تصريح كرد: اين اردو به ميزباني شهر رامسر برگزار شده و تا 11 خرداد به طول مي انجامد.
صيدي همچنين از شايلا جين به عنوان سرمربي تيم بانوان و غلامرضا مازندراني به عنوان سرمربي تيم مردان ايران ياد كرد.
رئيس هيات كبدي كرمانشاه در ادامه به فعاليت 200 كبدي كار در استان خبر داد و گفت: حدود 65 درصد آن ها را آقايان و 35 درصد را نيز بانوان تشكيل مي دهند.
وي اظهار كرد: از لحاظ مربي و داور نيز وضعيت خوبي داريم به گونه اي كه در بخش آقايان 11 داور و 17 نفر مربي داريم كه چهار نفر از مربيان و سه نفر از داوران داراي مدرك از فدراسيون هستند.
صيدي ادامه داد: در بخش بانوان نيز 12 مربي و 28 داور داريم كه 2 نفر از مربيان و سه نفر از داوران داراي مدرك از سوي فدراسيون هستند.
وي در پايان محل تمرين ورزشكاران آقا را سرسراي امام سجاد (ع) در شهرك كيهانشهر و ورزشكاران خانم را در سرسراي كوثر واقع در فرهنگيان فاز 2 اعلام كرد.
7458/8066