۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۴
کد خبر: 82912150
T T
۰ نفر
مردم ايران متحد مقابل تهديد دشمن مي ايستند

شيراز- ايرنا- امام جمعه جهرم در واكنش به اقدام رئيس جمهوري آمريكا در زمينه خروج اين كشور از برجام گفت: لازم است همه‌ جريان‌هاي وفادار به نظام اسلامي به وظايف خود عمل كنند و با اتحاد و همدلي مقابل تهديد دشمن بايستند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام دكتر لطف الله دژكام در خطبه هاي نماز جمعه جهرم افزود: نكته‌اي كه از آغاز براي ما آشكار بود اينكه دولت آمريكا چيزي بيش از يزيد و معاويه نيست و پيمان وي در برجام نيز مصداق پيمان شكني است، همان موضوعي كه امام علي (ع) در نهج‌البلاغه به آن اشاره فرمودند.
وي ابراز كرد: ترامپ نيز يزيد و معاويه‌اي ديگر است و وي نتيجه عمل خود را در آينده خواهد ديد.
امام جمعه جهرم اظهار كرد: پس از اين پيمان شكني آمريكا، زمان، زمان اتحاد است و زماني است كه ما دست به زانوي خود بگذاريم و بدون اتكا به سايرين برخيزيم تا دشمنان بدانند كه همان گونه كه امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.
وي بيان كرد: ما به عنوان پيروان ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب مطالباتي از مسئولان داريم كه يكي از آنان حفظ عزت ملت است كه لازمه آنها، اخذ تضمين هاي كافي از ديگر كشورهاي طرف مذاكره در برجام است.
دژكام ابراز داشت: مطالبه نهايي ما از همه‌ي مديران توجه به ظرفيت داخلي در سال حمايت از توليد داخلي و كالاي ايراني است و لازم است مديران در هر نقطه‌اي كه نياز ديدند به ملت مراجعه كنند تا دشمن نتواند از رخنه‌ اقتصاد به ما ضربه وارد كند.
امام جمعه جهرم با بيان اينكه به تعبير رهبر معظم انقلاب اتاق جنگ آمريكا وزارت خزانه‌داري اين كشور است، از همه‌ مسئولان خواست با جديت به ميدان بيايند و با پيگيري اقتصاد مقاومتي به دشمن مجال ضربه ندهند.
دژكام همچنين درگذشت آيت الله اسدالله ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز را تسليت گفت.
مردم جهرم در پايان آيين نماز جمعه و همگام با مردم ديگر مناطق استان فارس و كشور در راهپيمايي خود از جايگاه نمازجمعه تا ميدان مصلي ، عهدشكني آمريكا در خروج از برجام را محكوم كردند.
دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريكا شامگاه سه شنبه 18 ارديبهشت ماه با تكرار اتهامات بي اساس خود عليه ايران و توافق هسته اي، اعلام كرد اين كشور ديگر در برجام نخواهد ماند.
جهرم در فاصله 193 كيلومتري جنوب شرقي شيراز واقع است.
9877/ 2027

سرخط اخبار استان‌ها