۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82813237
T T
۰ نفر
اجراي زنده سرودهاي حماسي در 12 ميدان تهران

تهران - ايرنا- مديرعامل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز ورود رهبر كبير انقلاب اسلامي به ميهن در روز 12 بهمن، اجراي زنده سرودهاي حماسي با طرح «سلام بر روح الله»در 12 ميدان و مكان پر تردد شهر تهران، برگزار مي شود .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، علي اصغر جعفري افزود: با هماهنگي هاي بعمل آمده با بسيج شهرداري و ستاد گردشگري شهرداري تهران، همزمان با آغاز دهه مبارك فجر بخش رقابتي جشنواره گروه هاي موزيك نيروهاي مسلح با عنوان 'ترنم فتح' در مركز همايش هاي بين المللي موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس برگزار مي شود.
وي ادامه داد: با برگزاري اين جشنواره، گروه هاي موزيك نيروهاي مسلح نيز با اجراي زنده موزيك و سرودهاي حماسي و انقلابي در ميادين اصلي و نقاط پرتردد شهر تهران، ياد و خاطره روزهاي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را زنده نگه خواهند داشت .
مديرعامل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس همچنين گفت: از روز شنبه 14 بهمن تا پنجشنبه 19 بهمن هم هر روز در چهار نقطه از شهر تهران، گروه هاي موزيك نيروهاي مسلح در قالب جشنواره 'ترنم فتح' موزيك و سرودهاي حماسي وانقلابي را به صورت زنده اجرا خواهند كرد.
به گزارش ايرنا، دههٔ فجر انقلاب اسلامي به روزهاي 12 تا 22 بهمن 1357 گفته مي‌شود كه طي آن امام راحل بعد از تبعيد15 ساله در دوازدهم بهمن سال 57 به ايران وارد شد و در نهايت در بيست و دوم بهمن ماه با اعلام بي‌طرفي ارتش شاهنشاهي، سلطنت پهلوي منقرض شد و انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد.
اجتمام**9136 ** 1776
تنظيم: فرزانه جلاليان ** انتشار: ليلا خطيب زاده
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه