اخذ مجوز ساخت درمانگاه تخصصي بيمارستان تامين اجتماعي بجنورد با 45ميليار ريال اعتبار

بجنورد- ايرنا- رئيس بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد گفت: به منظور افزايش خدمات به شهروندان و بيمه شده ها مجوز ساخت درمانگاه در اين مركز درماني به گستره چهار هزار و 200 مترمربع و برآورد 45 ميليارد ريال اعتبار گرفته شده است.

بهزاد رمضاني فرخاني شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: كارشناسي هاي مربوطه نيز در اين زمينه انجام شده است و هم اكنون براي ساخت اين درمانگاه نيازمند تامين اعتبار هستيم.
رئيس بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد گفت: در سال جاري 128هزار و500 بيمار در بيمارستان تامين اجتماعي بجنورد معاينه شدند.
رمضاني فرخاني افزود: از اين تعداد 126 هزار نفر بيمار به بخش عمومي مراجعه داشته اند و ويزيت سرپايي شدند، سه هزار و 500 نفر نيز در بخش جراحي ها و پنج هزار نفر نيز در بخش زنان و زايمان در اين بيمارستان بستري شدند.
وي با بيان اينكه طرح ارتقاي هتلينگ اين بيمارستان با 45 ميليارد ريال اعتبار در حال انجام است، گفت: در اين راستا تمامي امكانات و ساختار شامل فضاي فيزيكي، توقف گاه اختصاصي پرسنل و مراجعه كننده ها، فضاي بازي بچه ها، فضاي استراحت مراجعان، روشنايي، وسايل و حتي ظروف تغذيه و نوع غذا را تغيير خواهيم داد.
رمضاني فرخاني اظهار كرد: هم اكنون هتلينگ بخش زنان اين بيمارستان به پايان رسيده و تحويل اين بخش نيز داده شده است و اكنون هتلينگ بخش اطفال آغاز شده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش بر افزايش تخت هاي اين بيمارستان نيز تاكيد كرد و گفت: در راستاي اجراي طرح هتلينك برنامه ريزي شده است تا اين مركز از 104 تخت به 160 تخت افزايش يابد كه در مرحله اول 134 تخت در نظر گرفته ايم و در نهايت 160 تخت ايجاد خواهد شد.
رئيس بيمارستان ثامن الائمه (ع) تامين اجتماعي بجنورد گفت: اين بيمارستان در سال جاري 9 پزشك متخصص جذب كرد.
رمضاني فرخاني پنجشنبه اظهار كرد: اين پزشكان در بخش هاي داخلي، جراحي عمومي، پاتولوژي، ارتوپدي، بيهوشي، چشم، راديولوژي و حلق بيني بوده اند.
بيمارستان در ٢٥ تير ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بيمارستان ملكي سازمان تامين اجتماعي در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اكنون با ١٠٤ تخت فعاليت مي كند، اين بيمارستان موفق به استقرار سيستم اعتبار بخشي و مديريت كيفيت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعيت تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي در خراسان شمالي شامل 112 هزار نفر بيمه شده و بيش از 13 هزار نفر مستمري بگير است كه با در نظر گرفتن افراد خانواده بيمه شدگان، جمعيت تحت پوشش اين سازمان براي خدمات درماني به بيش از 330 هزار نفر مي رسد.
خراسان شمالي 864 هزار نفر جمعيت دارد.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
3007/6042/ خبرنگار: ربابه صانعي ** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها