اجرای طرح ارتقای هتلینگ اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز شد

بجنورد-ایرنا- اجرای طرح هتلینگ اورژانس بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد شامگاه پنجشنبه با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی و مسوولان استانی در مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید ثامن الائمه (ع) بجنورد در مورد نحوه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ارتقای طرح هتلینگ بخش اورژانس این مرکز درمانی اختصاص یافته است.

دکتر سعید صدر منش اظهار داشت: اجرای طرح هتلینگ در راستای بهسازی، نوسازی و توسعه فضاها و تجهیزات پزشکی بخش های مختلف بیمارستان انجام می شود و تاکنون هتلینگ بخش های بستری این بیمارستان به پایان رسیده است.

رییس سازمان تامین اجتماعی همچنین از درمانگاه تخصصی در حال ساخت شهر بجنورد که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.

صدرمنش در خصوص روند اجرای این درمانگاه تخصصی نیز افزود: ساخت درمانگاه تخصصی با زیر بنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از اواسط سال گذشته آغاز شد که در مرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: طبقه همکف این ساختمان اداری و بخش های عمومی و خصوصی در ۲ طبقه دیگر مستقر می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: روزانه بین ۸۰۰ تا هزار و ۱۰۰ بیمار در درمانگاه فعلی بجنورد برای دریافت خدمات سرپایی مراجعه می کنند که این ظرفیت با اتمام این طرح افزایش می یابد.

آغاز ساخت انبار دارویی

صدر منش از آغاز ساخت انبار دارویی در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز خبر داد و اظهار داشت: این مرکز نیز در فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد که برای اجرای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد ۱۰۴ تخت است که با خروج درمانگاه تخصصی به ۱۶۰ تخت ارتقا خواهد یافت.

به گزارش ایرنا بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha