۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82764281
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت كنگان:مبارزه با آمريكا و اسرائيل در سايه وحدت امت اسلام امكان پذير است

بوشهر- ايرنا- امام جمعه موقت كنگان استان بوشهر گفت: تنها راه مبارزه با زيادي خواهي هاي آمريكا و اسرائيل در خاوميانه در سايه وحدت امت اسلام امكان پذير است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام مهدي حيدري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر كنگان با محكوم كردن اقدام وقيحانه رئيس جمهور آمريكا و اعلام قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم جعلي صهيونيستي افزود: قدس متعلق به فلسطين و جزم جدايي ناپذير جهان اسلام است و دشمن آرزوي شوم خود را به گور خواهد برد.
وي بيان كرد: دشمن تنها به گرفتن بيت المقدس راضي نيست و آنها مي خواهند فلسطين را از امت اسلام بگيرند.
امام جمعه موقت كنگان بيان كرد: تصميم شتابزده و احمقانه ترامپ و صهيونيست ها باعث بيداري جهان اسلام و وحدت بيشتر امت اسلام شده است.
حيدري افزود: اكنون چهره خبيث صهيونيست هاي كودك كش و آمريكايي هاي جنايتكار بيش از پيش برملا شده و به تعبير شهيد استاد مطهري اينها مصداق بارز شمرهاي زمان هستند.
وي در بخش ديگري از خطبه ها با گراميداشت ياد و خاطره شهيد آيت الله دكتر مفتح و نكوداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، به تلاش دشمن براي ايجاد شكاف در بين اين 2 نهاد تاثيرگذار ديني، علمي و آموزشي و فرهنگي اشاره كرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از ضروريات اجتناب ناپذيري است كه باعث ياس دشمن خواهد شد.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسين پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

سرخط اخبار استان‌ها