۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۲
کد خبر: 82704833
T T
۰ نفر

وجود 45 مدرسه بي دانش آموز در گناباد

۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۲
کد خبر: 82704833
وجود 45 مدرسه بي دانش آموز در گناباد

گناباد- ايرنا- رئيس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: 45 مدرسه، عمدتا روستايي در اين شهرستان بدون دانش آموز و بدون استفاده رها شده اند.

به گزارش ايرنا هادي محمد پور روز يكشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش گناباد گفت: اين واحدهاي آموزشي به علت كاهش جمعيت روستاها و به تبع آن كاهش جمعيت دانش آموزي بدون استفاده مانده اند.
وي با اشاره به اينكه در گذشته برخي روستاها در سه مقطع تحصيلي دانش آموز داشته اند، افزود: در حال حاضر برخي روستاها تنها در مقطع ابتدايي دانش آموز دارند.
وي با اشاره به روند رو به تخريب اين مدارس گفت: براي جلوگيري از تخريب اين مدارس و استفاده بهينه از آنها، بهتر است با هماهنگي شورا و دهياري روستا اين مدارس با اهداف عام المنفعه، در اختيار افراد قرار گيرد.
محمدپور با اشاره به ضرورت وجود مركز رفاهي براي معلمان در گناباد گفت: به دليل تجميع خوابگاههاي دانش آموزان فني و حرفه اي گناباد، خوابگاه هنرستان علم و صنعت به صورت موقت تبديل به مركز رفاهي معلمان مي شود.
فرماندار گناباد نيز با اشاره به ضرورت توجه به مديريت مشاركتي در بخشهاي مختلف گفت: اين گونه تصميمات مديران موجب ايجاد آرامش در جامعه مي شود.
محمدعلي نبي پور، اهميت آموزش و پرورش و ارتباط آن با ساير نهادها و خانواده را يادآور شد و گفت: توجه به حوزه تربيت همراه با آموزش و هدفمندي برنامه ها در شوراي آموزش و پرورش بايد مورد توجه قرار گيرد.
17هزار دانش آموز در يكهزار و 31 كلاس درس در گناباد به تحصيل اشتغال دارند.
7545/2095/5132
خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي