۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲
کد خبر: 82612604
T T
۰ نفر
برگزاري نخستين يادواره شهداي نماز جمعه چهارمحال و بختياري

شهركرد- ايرنا- نخستين يادواره شهداي نماز جمعه چهارمحال و بختياري همزمان با آغاز طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني پنجشنبه شب در مهديه مصلاي امام خميني شهركرد برگزار شد.

به گزارش ايرنا، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: اين استان در طول هشت سال دفاع مقدس 40شهيد گلگون كفن ستاد نماز جمعه را تقديم انقلاب اسلامي كرد.
حجت الاسلام محمد علي نكونام در اين آيين افزود: شهداي نماز جمعه پرچمدار شناخت انقلاب اسلامي و مهدويت هستند و سيره شهداي براي نسل جوان بايد تبيين شود.
وي طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني را در راستاي پاسخگويي به سوالات جوانان دانست و گفت: شبهه زدايي در قرآن نيز مورد اشاره قرار گرفته است و ضرورت دارد به همه سوالات جوانان پاسخ داده شود.
به گفته وي، طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني امسال با محوريت خانه آباد و جوانان و انقلاب اسلامي ايران به مدت 27شب با حضور انديشمندان برگزار مي شود.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد افزود: در اين زمينه 16شناخت در 32سر فصل با عنوان انسان و رسالت انقلاب اسلامي در سخنراني ها ارائه خواهد شد.
به گزارش ايرنا، در اين آيين از تعدادي از خانواده شهداي نماز جمعه چهارمحال و بختياري تقدير و قدرداني شد.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان ، معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مسوولان در اين يادواره حضور داشتند.
چهارمحال و بختياري در 8سال دفاع مقدس دو هزار و 400شهيد گلگون كفن را تقديم انقلاب اسلامي ايران كرد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئيسي
2097

سرخط اخبار استان‌ها