۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵
کد خبر: 82606959
T T
۰ نفر
معاون باشگاه استقلال: محرومیت بازیكنان امید با گفت و گو حل می شود

تهران - ایرنا - معاون باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران روز یكشنبه گفت: در گفت و گو با مسئولان كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشكل محرومیت سه بازیكن استقلال را رفع می كنیم.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز - شنبه - اعلام كرد كه «به استناد ماده 32 آئین نامه انضباطی دستور موقت محرومیت مهدی قائدی، امید نورافكن و سیدمجید حسینی صادر شده است و رای نهایی پس از رسیدگی صادر خواهد شد».
این كمیته اعلام كرد: سرپرست تیم ملی امید، دپارتمان جوانان، كمیته جوانان و سازمان تیم های ملی از باشگاه استقلال به دلیل اجازه ندادن به این سه بازیكن برای حضور در تیم ملی امید شكایت كرده است. بر اساس این شكایت كمیته انضباطی نهم مرداد ماه از مسئولان باشگاه و سه بازیكن تیم برای حضور در كمیته انضباطی دعوت كرده است.
پیشتر فدراسیون فوتبال هشدار داده بود كه چنانچه تیم های باشگاهی با تیم ملی امید ایران همكاری نداشته باشند، با قاطعیت با آنها برخورد خواهد كرد.
«پندار توفیقی» روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به حكم كمیته انضباطی اعتراض می كنیم و مطمئن هستیم كه این مشكل با گفت و گو حل خواهد شد.
گفته می شود «رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با مقام های فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت و گو می كند.
«بهتاش فریبا» مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران پیش از این گفته بود كه «با توجه به برنامه ریزی های فوتبال ملی، این بازیكنان می توانند در اردوی آماده سازی تیم ملی امید حضور یابند».
اظهارنظر «فریبا» آشكارا نشان از دوگانگی در تصمیم گیری ها در باشگاه استقلال حكایت دارد.
رقابت مقدماتی جام ملت های آسیا زیر 23 سال در قرقیزستان در حال برگزاری است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی