۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۲
کد خبر: 82553330
T T
۰ نفر

وزنه بردار بیله سواری به اردوی تیم ملی دعوت شد

۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۲
کد خبر: 82553330
وزنه بردار بیله سواری به اردوی تیم ملی دعوت شد

اردبیل - ایرنا - وزنه بردار بیله سواری به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین دعوت شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره كل ورزش و جوانان استان اردبیل ، فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین كشورمان از مجید فرزین ملی پوش بیله سواری برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین دعوت بعمل آورد.
این اردوی آمادگی برای حضور تیم ملی كشورمان در مسابقات قهرمانی جهان 2017 مكزیك تدارك دیده شده و وزنه برداران زیر نظر علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور ، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی تمرین خواهند كرد.
سومین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین از 17 خرداد تا 2 تیر به سرپرستی حمید شكریانی در محل آكادمی ملی المپیك و پارالمپیك برگزار خواهد شد.
مجید فرزین عضو تیم ملی وزنه‌برداری معلولین ایران در پارالمپیك تابستانی 2012 لندن با حد نصاب 237 كیلوگرم قهرمان دسته 82/5 كیلوگرم و صاحب نشان طلا شد و در پارالمپیك تابستانی 2016 ریو با 240 كیلوگرم مدال طلای دسته 80 كیلوگرم را كسب كرد.
قهرمانی چند دوره مسابقات وزنه ‌برداری معلولان آسیا از دیگر افتخارات مجید فرزین است. وی در حال حاضر و تا پیش از پارالمپیك توكیو، پر افتخارترین وزنه بردار پارالمپیكی ایران است.
شهرستان بیله سوار در 165 كیلومتری شمال اردبیل در مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016

سرخط اخبار استان‌ها