۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82548405
T T
۰ نفر
دوره طرح تقويت مباني اعتقادي در شهركرد برگزار مي شود

شهركرد-ايرنا-بيست و چهارمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني به ميزباني چهارمحال و بختياري تابستان امسال برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، مسئول دبيرخانه طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه ‌زدايي ديني در چهارمحال و بختياري گفت:دوره بيست و چهارم اين طرح با رويكردي متفاوت نسبت به گذشته برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا، حسين گنجي روز دوشنبه در نشست هماهنگي اين طرح افزود:فراخوان بيست و چهارمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني براي هرچه بهتر برگزار شدن اين طرح اعلام شده است.
حسين گنجي افزود: بيست و چهارمين دوره اين طرح در مردادماه امسال به مدت يك ماه در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
وي با اشاره به اينكه در اين دوره يك ماهه مباحث مهم روز توسط استادان و انديشمندان ديني كشور ارائه مي‌شود افزود: در اين دوره از طرح تقويت مباني اعتقادي برنامه‌هاي ويژه‌اي براي جوانان استان در نظر گرفته شده است.
گنجي اظهار كرد: جوانان جهت ثبت نام مي توانند مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگي، تاريخ تولد، نام پدر، شماره ملي، شماره تلفن همراه، ميزان تحصيلات و آدرس محل سكونت خود را از طريق مراجعه به سايت طرح به آدرس www.tmechb.ir، ارسال به سامانه پيام كوتاه به سامانه 30002223000722، ارسال به شماره فضاي مجازي 09140848041 اعلام كنند.
به گفته وي،جوانان مي توانند با مراجعه حضوري به دبيرخانه طرح واقع در دفتر نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهركرد مشخصات خود را به دبيرخانه بيست و چهارمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي ارسال كنند.
مسئول دبيرخانه طرح تقويت مباني اعتقادي در استان در پايان عنوان كرد:مدت ثبت نام تا نيمه خردادماه امسال است.
به گزارش ايرنا، طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني از ابتكارات امام جمعه شهركرد است كه در چند سال اخير در استان در حال برگزاري است و سخنرانان كشوري و انديشمندان در اين طرح مطالب ديني را مطرح مي كنند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئيسي
2097

سرخط اخبار استان‌ها