۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹
کد خبر: 82535806
T T
۰ نفر
استاندار كرمان: مشاركت مردم بسیار خوب بوده است

كرمان - ایرنا - استاندار كرمان مشاركت مردم در انتخابات امروز (جمعه) را بسیار خوب ارزیابی كرد و گفت: ارزیابی ها نشان می دهد مشاركت مردم استان كرمان در انتخابات بالا خواهد بود.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز جمعه در حاشیه شركت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در محل حسینیه ثارالله كرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ارزیابی و بررسی های به عمل آمده حتی قبل از ساعت هشت صبح امروز و آغاز رای گیری، جمع كثیری از مردم در محل صندوق های اخذ رای حضور داشتند.
وی تصریح كرد: انتخابات روز بسیار مهمی برای سرنوشت مردم كرمان و ملت ایران است.
استاندار كرمان گفت: انتظار می رود مردم همانگونه كه همیشه در انتخابات حضوری فعال داشتند در انتخابات امروز نیز پای صندوق های اخذ رای حضور داشته باشند.
وی همچنین پس از انداختن آرای خود در جمع خبرنگاران گفت: تاكنون حضور بسیار خوبی از مردم را شاهد بوده ایم و انتظار می رود انتخابات فعال و باشكوهی رقم بخورد.
رزم حسینی افزود: حضور مردم پای صندوق های رای در عرصه بین المللی بازدارندگی خوبی دارد و حضور بالای 60 درصد نشان دهنده مقبولیت نظام است.
وی با تاكید بر اینكه انتخابات در تعیین سرنوشت مردم بسیار تاثیر دارد بیان كرد: در روند برگزاری انتخابات، نظارت روی نظارت وجود دارد و كسی نمی تواند ادعای تقلب كند.
استاندار كرمان گفت: انتخابات در حقیقت حق تعیین سرنوشت مردم از سوی مردم و نشان دهنده اقتدار و قدرت ملی است.
وی با بیان اینكه جمهوری اسلامی نظمی فوق العاده و استثنایی است تاكید كرد: حضور پرشكوه مردم در انتخابات در رفع تهدیدات بین المللی اثر بسزایی دارد.
آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا رزم حسینی استاندار كرمان صبح امروز با حضور در حسینیه ثارالله آرای خود را به صندوق انداختند.
496 شعبه اخذ رای در شهرستان كرمان برپا شده كه از این تعداد 297 شعبه در شهر كرمان است.
فرایند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت امروز (جمعه) 29 اردیبهشت با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار كرمان و از طریق ارتباط ویدئو كنفرانس با فرمانداران استان در ستاد انتخابات استان آغاز شد.
6 هزار و 421 صندوق اخذ رای شامل 2 هزار و 668 صندوق انتخابات ریاست جمهوری و سه هزار و 753 صندوق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان كرمان دایر شده است.
2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر واجد شرایط رای دادن در استان كرمان و 52 هزار و 867 نیز رای اولی هستند.
50 هزار نفر در استان كرمان در حوزه های بازرسی، نظارت و سایر حوزه ها در اجرای انتخابات مشاركت دارند.
خبرنگاران: حامد سالاری و سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028

سرخط اخبار استان‌ها