۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸
کد خبر: 82488438
T T
۰ نفر
راز ماندگاری شهید صیاد شیرازی نقش برجسته او در دفاع مقدس بود

تهران - ایرنا - معاون ستاد كل نیروهای مسلح گفت: راز ماندگاری امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در جامعه نقش برجسته ‌ای بود كه این امیر سرافراز ارتش اسلام در دوران دفاع مقدس داشت.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی عنوان كرد.
وی گفت: ویژگی دیگری كه می ‌توان برای شهید صیاد شیرازی قائل شد خلوص این شهید سرافراز اسلام بود؛ به طوری كه زمانی كه جنگ به كشورمان تحمیل شد، كشور دوران سختی را طی می ‌كرد از این رو در آن شرایط نیروهای مسلح كشورمان هماهنگ ‌كنندگانی مانند ایشان را نیاز داشت، البته این نوع نقش آفرینی‌ها در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز ادامه یافت.
وی توضیح داد: شهید صیادشیرازی و سایر شهدا والامقام مسیری را كه انتخاب كرده بودند، راه انقلاب و ولایت فقیه بود.
آیین بزرگداشت هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و 110 شهید شاخص و عالی رتبه نیروهای مسلح در دفاع مقدس با حضور جمع كثیری از مقامات لشكری و كشوری امروز دوشنبه(21 فروردین 1396) در ستاد كل نیروهای مسلح برگزار شد.
شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی پس از سال ها تلاش در كردستان و رزم دلاورانه و فداكارانه در غرب و جنوب كشور در طول هشت سال دفاع مقدس و خدمت صادقانه در سمت جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح در 21 فروردین 1378 به دست منافقین تروریست به شهادت رسید.
اجتمام(3)**7029**1569**خبرنگار : فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه