۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰
کد خبر: 82340411
T T
۰ نفر
طرح جمع آوري خاطرات رزمندگان يزد در كشور منحصر به فرد است

يزد- ايرنا - سرپرست سازمان ادبيات و تاريخ دفاع مقدس گفت: طرح جمع آوري خاطرات و اسناد يك به يك رزمندگان و ايثارگران يزدي طرحي است كه تاكنون در هيچ استان ديگري شاهد آن نبوديم و اين طرح منحصر به فرد است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس يزد ، ايرج نژاد رسول در بازديد از بخش ادبيات و هنري اين بنياد در يزد با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري اظهار كرد: از بين محصولات فرهنگي؛ كتاب هاي كم حجم، سبك با قيمت مناسب تاثير گذارترين عنصر در بخش فرهنگي است بر همين اساس اولويت بنياد در سال 95 به چاپ كتاب در حوزه كودك و نوجوان اختصاص يافته است.
وي با بيان اينكه طرح جمع آوري خاطرات تك تك رزمندگان اين استان قابل توجه و جالب است ، پيشنهاد داد اين طرح را به صورت خاطره نگاري و با همكاري دانش آموزان مدارس به سرانجام برسانيد.
در اين جلسه سرگرد صادقي مسئول ادبيات و هنري استان يزد از توزيع بيش از 3هزار جلد كتاب در 26 عنوان به صورت رايگان بين دستگاههاي اجرايي استان خبر داد كه علاوه بر تجهيز و تقويت كتابخانه ها سبب برگزاري مسابقات كتابخواني نيز شده است.
در اين ديدار سرهنگ رجبي مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس يزد و كلانتري سرچشمه و موسوي از پيشكسوتان نشر و تحقيق نيز حضور داشتند.
1968/5054دريافت كننده: محمودرضا رحماني ** انتشاردهنده : بهنام احمدي *
@irnayazdd