۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۹:۳۰
کد خبر: 82270786
T T
۰ نفر
نوار پيروزي هاي تيم ملي كبدي ايران در مسابقات قهرماني جهان پاره شد

گرگان – ايرنا – نوار پيروزي هاي تيم ملي كبدي مردان ايران در مسابقات قهرماني جهان پس از 4 پيروزي متوالي پاره شد و اين تيم كه هفت گلستاني را در تركيب خود دارد، شب گذشته مقابل تيم لهستان شكست خورد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، تيم ملي كبدي ايران در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي مسابقات قهرماني جهان با نتيجه 41 بر 25 برابر لهستان شكست را پذيرا شد.
ايران بايد منتظر برگزاري ديدارهاي همگروهاي خود و گروه اول اين رقابت ها باشد تا تيم هاي اول و دوم صعود كننده از هر گروه به مرحله نيمه نهايي مشخص شوند.
تيم ملي كبدي ايران در ديدارهاي اول خود در اين رقابت‌ها ابتدا برابر آمريكا به ميدان رفت و با نتيجه 52 بر 15 اين تيم را شكست داد، در ادامه 64 بر 23 برابر تايلند به برتري رسيد و سپس33 بر 28 كنيا را مغلوب كرد و در چهارمين ديدار 38 بر 34 برابر ژاپن به برتري رسيد.
فاضل اتراچالي، محمدتقي پايين محلي، ابوذر مهاجر، هادي تاجيك، محسن مقصودلو، اسماعيل مقصودلو و ابوالفضل مقصودلو؛ گلستاني هاي تيم ملي كبدي در اين رقابت ها هستند.
ديدارهاي نيمه نهايي و فينال به ترتيب روزهاي جمعه و شنبه 30 مهر و اول آبان ماه برگزار مي شود.
پنجمين دوره رقابت‌هاي كبدي قهرماني جهان با حضور 12 كشور از پنج قاره طي روزهاي 16 مهر تا 2 آبان ماه در شهر احمدآباد هند در حال برگزاري است .
3091/1648
خبرنگار: ميثم محسني ** انتشاردهنده: پري سالارنيا

سرخط اخبار استان‌ها