۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۸:۴۹
کد خبر: 82262901
T T
۰ نفر
قهرمانی جهان/ پیروزی آسان تیم ملی ایران با حضور 7 كبدی كار گلستانی

گرگان – ایرنا – تیم كبدی مردان بزرگسال ایران با حضور بازیكنان گلستانی خود در دومین مسابقه در رقابت های قهرمانی جهان، تیم تایلند را هم به آسانی از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا ، در این مسابقه كه شامگاه یكشنبه در احمد آباد هند برگزار شد، تیم ایران با حضور هفت كبدی كار گلستانی تیم تایلند را با نتیجه قاطع 64 بر 23 شكست داد تا با 2 برد پیاپی صدرنشین مطلق گروه دوم این رقابت ها باشد.
فاضل اتراچالی، محمدتقی پایین محلی، ابوذر مهاجر، هادی تاجیك، محسن مقصودلو، اسماعیل مقصودلو و ابوالفضل مقصودلو؛ گلستانی های تیم ملی كبدی در این رقابت ها هستند.
تیم ملی كبدی ایران با تركیب معراج شیخ، فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، سلیمان پهلوان، عباس كروكی، محسن مقصودلو و فرهاد رحیمی مقابل تایلند صف آرایی كرد و نیمه اول با نتیجه 34 بر 7 به پایان برد.
در نیمه دوم كه خیال كادر فنی از پیروزی آسوده شده بود، 5 تعویض در تركیب تیم انجام شد كه محمد اسماعیل مقصودلو، محمدتقی پایین محلی، معین نبی بخش، ابوالفضل مقصودلو و هادی تاجیك به میدان آمدند و انگیزه بالای این بازیكنان امتیازات بیشتری را برای ایران به ارمغان آورد و در پایان تیم ایران با نتیجه 64 بر 23 تایلند یكی از نمایندگان قاره آسیا را شكست دهد و به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.
تیم ایران در بازی اول رقابت های كبدی مردان نیز تیم آمریكا را 52 بر 15 شكست داده بود.
تبم ملی كبدی ایران در سومین دیدار خود روز سه شنبه ساعت 18 بوقت تهران به مصاف كنیا نماینده قاره افریقا می رود.
ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های آمریكا، تایلند، كنیا، ژاپن و لهستان همگروه است.
3091 /1648
خبرنگار: میثم محسنی **انتشار دهنده: پری سالارنیا

سرخط اخبار استان‌ها