۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷
کد خبر: 82222382
T T
۰ نفر
كمك چهار ميليارد و 900 ميليون ريالي مردم يزد به نيازمندان

يزد - ايرنا - مديركل كميته امداد استان يزد از كمك چهار ميليارد و 900 ميليون ريالي مردم خير يزد به نيازمندان در قالب جشن عاطفه ها خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) يزد، محسن عليزاده در آستانه سال جديد تحصيلي گفت: مردم خير استان مي توانند در حد توان و هنگام تهيه ملزومات و لوازم التحرير موردنياز فرزندان خود سهمي را هم به دانش آموزان نيازمند اختصاص دهند و دل آنان را شاد كنند تا احساس كمبود نسبت به هم كلاسي هاي خود نكنند.
وي با اشاره به اينكه دهم مهرماه يك هزار و 240 پايگاه جشن عاطفه ها با همكاري سازمان دانش آموزي و انجمن اوليا و مربيان در سطح مدارس استان برپا مي شود، افزود: هم اكنون 460 صندوق جمع آوري كمك هاي جشن عاطفه ها در فروشگاه هاي زنجيره اي، پمپ بنزين ها، پايانه هاي مسافربري، ايستگاه راه آهن، پليس راه، بازارچه هاي محلي و نمايشگاه هاي پاييزه مستقر شده و در اين راستا شهرداري، بسيج مستضعفين، كانون فرهنگي مساجد، اداره اوقاف و امور خيريه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و ساير دستگاه هاي مرتبط با كميته امداد همكاري مي كنند.
وي اضافه كرد: هم اكنون حدود چهار هزار دانش آموز و يك هزار و 200 دانشجوي زير پوشش خدمات مختلف فرهنگي كميته امداد استان قرار دارند و افزون بر 10 ميليارد ريال در پنج ماهه نخست امسال در اين بخش هزينه شده است.
مديركل كميته امداد استان يزد بابيان اينكه استفاده از روش هاي نوين و الكترونيكي هم براي جمع آوري وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شده، افزود: شهروندان مي توانند با شماره گيري آني پرداخت كميته امداد#1*8877* با تلفن همراه و وارد كردن مبلغ و كد استان يا شهرستان در اين امر خداپسندانه مشاركت كنند.
عليزاده گفت: همچنين از طريق سايت كميته امداد به آدرس epay.emdad.org نيز مي توان نسبت به پرداخت اينترنتي هدايا اقدام كرد، دريافت برنامه از كافه بازار به آدرس app.733.ir، از ديگر شيوه هاي پرداختي براي مشاركت در جشن ملي عاطفه هاست .
وي با اشاره به رشد 54 درصدي كمك هاي مردمي(نقد و كالا) در جشن عاطفه هاي سال گذشته گفت: شهرستان يزد با 511 درصد رشد، بهاباد با صد درصد رشد و خاتم با 59 درصد رشد رتبه هاي اول تا سوم را در زمينه جمع آوري هداياي نقدي و كالايي در جشن عاطفه هاي سال 94 را كسب كردند.
7536/ 6014/