۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85511880
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

تقاطع غیرهمسطح صاحب‌الزمان (عج) یزد افتتاح شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85511880
تقاطع غیرهمسطح صاحب‌الزمان (عج) یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) شهر یزد روز دوشنبه همزمان با عید سعید قربان با حضور جمعی از مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این پروژه در راستای تکمیل رینگ شهری با ۵۴۰ متر طول و نماسازی زیرگذر با بهره مندی از جلوه‌های اصیل ایرانی، اسلامی و صرف بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: وجه تمایز پروژه تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج)، بهره گیری از نمادهای معماری ایرانی و اسلامی است

" محمد صالح جوکار " در این مراسم با تبریک عید سعید قربان و قدردانی از دست اندرکاران طرح افزود: باید بیش از گذشته با تلاش و ظرفیت سازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدام شود.

وی همچنین به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه مهم در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری پیش رو باید زمینه‌ای برای تداوم خدمت به مردم باشد .

این پروژه مشکلات ترافیکی زیادی که در مبادی ورودی و خروجی چند محله از جمله مریم آباد و حسن آباد آن وجود داشت را برطرف می‌کند و ضریب ایمنی و امنیت رفت و آمد در این مسیرها را به طور محسوسی افزایش می‌دهد.

شهرستان یزد ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha